Indigo - kolory prosto z wybiegu LATINA

Zawsze klikam w clickbaity z nadzieją że rzeczywiście wniosą coś nowego do mojego życia nawet jeżeli miała by to tylko być chwilowa rozrywka. Próbując zaspokoić ciekawość kliknęłam w grafikę na stronie Indigo kolory wprost z wybiegu, chodzi o nową kolekcję Qπш Robert Kupisz jeżeli chciały byście zobaczyć kolekcje to kliknijcie w link, byłam strasznie ciekawa jakie kolory lakierów zostały wybrane do uzupełnienia stylizacji modelek. Mi osobiście kolekcja Latina się bardzo podoba i mogła bym przygarnąć kilka zestawów, kojarzy mi się bardzo z latynoskim stylem ulicy trochę filmowym, trochę teledyskowym i koniecznie ze skuterem w tle. Natomiast przejdźmy do rzeczy jakie kolory zastały wybrane w przypadku lakierów?



Po pierwsze Hedonista, ale to było do przewidzenia, lakier jest totalnie pod wybiegi. Można go świetnie ugrać z jeansem, sukienką w grochy czy moro. Myślę że właśnie to zadecydowało że znalazł się wśród typów projektanta. Sama jeszcze nie miałam go na paznokciach, na wzornikach oczywiście wygląda perfekcyjnie i co rusz rzuca mi się w oczy, obiecuje sobie że do końca wakacji muszę go przetestować.



Maby baby cukierkowy odcień który będzie pasował do większości sukienek, ja nosiła bym go też z czarnymi stylizacjami świetnie by się wybijał na ich tle.



Bardzo nieoczywistym wyborem są dla mnie Freshmaker i El Capitan przeglądając sylwetki z kolekcji chyba nie wiem z czym zestawiła bym te kolory. Można na upartego podpiąć do jeansowych kombinezonów ale w przypadku jeansu moim pierwszym wyborem był by Hedonista.




Superduper pasuje do wszystkiego, ale w kolekcji Latina jest kilka zestawów w pudrowo-różowych tonacjach i pewnie tam by powędrował własnie ten lakier. Jest śliczny i jeżeli miała bym wybierać tylko jeden z tej piątki do był by to właśnie ten.




Czy któraś z Was idzie na pokaz "Say Yes" w Poznaniu?

Koszt wejściówki: 100zł
Termin: 23 czerwca
Godzina: 11:00-17:00
Miejsce: Teren Międzynarodowych Targów Poznańskich

Aby zapisać się na listę uczestników w pokazie zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu: 516 219 015

Na pokazie obowiązywać będzie promocja
♥ -10% na hybrydy kolorowe

Otrzymasz w prezencie:
♥ 2 nowe hybrydy w prezencie

Możesz skorzystać z okazji aby:
♥ "weźcie bazy na pokazy" - zabierz starą bazę, nieważne z jakiej firmy i wymień ją na nowiutką bazę Protein Base o pojemności 7ml. Na 1 uczestnika przypada wymiana 1 bazy.

2 komentarze:

  1. Przepiękne róże <3 wgl Inidgo ma wspaniałe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te kolory! Jeszcze nie używałam nigdy hybryd Indigo, ale patrząc na te piękności chyba w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger