Nowości z pokazu Indigo w Poznaniu

Ostatnio wspominałam Wam że Poznańskie studio Indigo organizuje pokaz promujący kolekcję Wedding. Podobne pokazy odbyły się jeszcze w kilku miastach w Polsce, z wiadomych względów mnie najbardziej dotyczy ta w Poznaniu. Obecność na takich pokazach jest doskonałą okazją do zrobienia zakupów z wyjątkową zniżką, można też zobaczyć kolory na żywo co z pewnością ułatwia wybór, sama wiem że zdjęcia nie oddają w pełni uroku lakierów zwłaszcza kolory nude bardzo ciężko jest pokazać na fotografii a kolekcja Wedding to głównie nudy.



Pokaz odbył się 23 czerwca 2018 na terenie targów poznańskich, lokalizacja idealna zwłaszcza jeżeli ktoś musiał dojechać do poznania pociągiem lub autobusem. Bilet wstępu kosztował 100zł w cenie uwzględnione były 2 lakiery kolorowe Ex-Husband oraz Wedding Night kolory jeszcze nie są dostępne na stronie Indigo ale pokazano już informacje że znajdą się w regularnej ofercie. Edit: Właśnie na FB pojawiła się informacja że można je już kupić.




To co dla mnie jest największym hitem to dwa zupełnie nowe topy hybrydowe - ekstremalnie nabłyszczający Tip Top oraz głęboko matujący Super Matte. Nie wiem dlaczego tak długo zwlekano z umieszczeniem w ofercie topu matującego, ja osobiście uwielbiam efekt matu na paznokciach i cieszę się że tej zimy już będzie można używać topu tej marki. Ekstremalnie nabłyszczający Tip Top oczywiście też będę testować, natomiast po cichu liczyłam na Dry Top w wersji Removable. Kto wie może zostanie wypuszczony z kolejnymi nowościami, zaskoczyła mnie frekwencja w czasie pokazu mimo dość wysokiej ceny za bilet przyszła masa osób i ciężko było znaleźć luźniejszy moment na zrobienie zakupów.



Czy któraś z Was była na pokazie, co myślicie o takich nowościach?

4 komentarze:

  1. Obydwa kolory bardzo mi się podobają. Poza tym nie sposób nie zwrócić uwagi na kształt płytki paznokcia, na której prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne, klasyczne nudziaki. Uwielbiam, ale czasem obawiam się słabego krycia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory świetne! Idealne na sezon ślubny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger