Jak zrobić idealne ombre na paznokciach?

Idealne ombre w wersji hybrydowej, czy to jest do zrobienia? Pewnie tak, tylko trzeba dużo ćwiczyć, ja nie ćwiczę dużo pytanie czy mi się uda za pierwszym razem? Sama nie wiem... na pewno zrobię bałagan. Znam trzy techniki które zamierzam przetestować, ombre przy pomocy pędzelka, gąbki i w wersji oszczędnej rozcieranie palcem. Zależy mi na jak najbardziej płynnym i naturalnym przejściu, żadnych smug i plamek. Do zrobienia tego zdobienia zainspirowała mnie praca @angel_nails_indigo Angelika używa w niej żelu ja spróbuje osiągnąć podobny efekt pracując na hybrydzie. A nie będzie to łatwe jak myślę o ombre to mi słabo, bo nawet jeżeli uda mi się zrobić lewą rękę to zostaje prawa i bywa z nią różnie.

W oryginalnym zdobieniu zostały użyte produkty:
Can't Speak French Gel Brush  Brzoskwiniowo-Różowy nude ja użyje hybrydy Popstar
Shopaholic - UV Mousse Gel neonowy, dość ciemny odcień różu ja zastąpię go hybrydą Hedonista



Ombre przy użyciu pędzelka


Pierwsza metoda polega na rozcieraniu granic kolorów przy pomocy pędzelka, ja używam pędzelka 005 który służy mi praktycznie do wszystkiego i zastąpił większość używanych przeze mnie narzędzi do malowania.


  1. Zaczynamy od aplikacji koloru bazowego (najczęściej jest nim najjaśniejszy kolor użyty w łączniu) maluje paznokieć bardzo cieniutkimi warstwami staram się uzyskać pełne krycie.
  2. Następnie pokrywam kolorem bazowym 3/4 paznokcia a na końcówkę aplikuje kolor w który będzie przechodziło ombre
  3. Koniuszkiem pędzelka delikatnie mieszam kolory gdy efekt jest zadowalający utwardzam wszystko pod lampą
  4. Następnie aplikuje Top Dry


Ombre przy użyciu gąbki

Gąbka jest jednym z tańszych rozwiązań można ją kupić na stronie Indigo, kosztuje około 5zł i może być używana wiele razy.
  1. Zaczynamy od aplikacji koloru bazowego (najczęściej jest nim najjaśniejszy kolor użyty w łączniu) maluje paznokieć bardzo cieniutkimi warstwami staram się uzyskać pełne krycie.
  2. Kolor plikuje na gąbkę i delikatnie wklepuje w paznokieć. Kilkukrotnie poprawiam kolor bo gąbka pochłania dużo lakieru.
  3. Następnie aplikuje Top Dry

Ombre przy użyciu palca

Praktycznie bez kosztowa wersja, z użyciem małego palca 
  1. Zaczynamy od aplikacji koloru bazowego (najczęściej jest nim najjaśniejszy kolor użyty w łączniu) maluje paznokieć bardzo cieniutkimi warstwami staram się uzyskać pełne krycie.
  2. Podobnie jak w wersji z pędzelkiem pokrywam kolorem bazowym 3/4 paznokcia a na końcówkę aplikuje kolor w który będzie przechodziło ombre
  3. Kolory mieszam wklepując je w paznokieć palcem
  4. Następnie aplikuje Top Dry


Tips and Tricks:
  • Nie używaj zbyt pastelowych kolorów, jeżeli chcesz żeby ombre było widoczne na zdjęciach lub filmach kolory muszą być intensywne inaczej uzyskamy efekt babybommer który też jest śliczny ale dużo bardziej dyskretny.
  • Jeżeli zdecydujesz się na użycie gąbki zabezpiecz skórki, najlepsze są do tego silikonowe palisady.
  • Ombre nie wyjdzie po pierwszej warstwie kolorów, uzbrój się w cierpliwość.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hola paola , Blogger