Semilac Lakier Hybrydowy 130 Sleeping Beauty

Opowiem wam dziś o kolorze który jest aktualnie moim ulubieńcem, oglądałam go kilka razy przed zakupem dziś żałuje że kupiłam go tak późno bo pewnie nosiła bym go przez całe wakacje. Buteleczka lakieru kosztuje aktualnie 29,00zł i uwaga wysyłka nadal jest za darmo! [link do sklepu] 

Semilac Lakier Hybrydowy 130 Sleeping Beauty stemple na lakierze hybrydowym instrukcja jak zrobić neonowe paznokcie rażące kolory paznokci hybrydy


Kolor Sleeping Beauty idealnie wpisuje się w mój gust uwielbiam takie kolory i bardzo dobrze czuje się w nich na co dzień. Na żywo kolor jest brzoskwiniowy, łososiowy idealny... ;-) Po prostu idealny, cudownie komponuje się z kolorem skóry, pasuje do czarnych i do białych ubrań. Jest neonowy ale nie nachalny spokojnie można go nosić do biura. Na wzorniku był obok kolekcji nude z semialc i doskonale wygląda połączenie z Frappe, więc na palcu serdecznym widzicie właśnie kolor Frappe [klik do sklepu] z wzorem odbitym z płytki kupionej w Born Pretty.

Semilac Lakier Hybrydowy 130 Sleeping Beauty stemple na lakierze hybrydowym instrukcja jak zrobić neonowe paznokcie rażące kolory paznokci hybrydy


Lakier hybrydowy idealnie nadaje się do stemplowania na nim, ale uwaga do wykonania stempla musimy używać zwykłego lakieru. Z mojego doświadczenia mogę was zapewnić że, nie wpływa to negatywnie na trwałość hybrydy, warstwa stempla jest bardzo cienka i przykrywamy ją topem do hybrydy więc wszystko się ładnie łączy. 

Semilac Lakier Hybrydowy 130 Sleeping Beauty stemple na lakierze hybrydowym instrukcja jak zrobić neonowe paznokcie rażące kolory paznokci hybrydy

Ten kolor dodaje do mojej listy must have i sądzę że będzie gościł na moich paznokciach równie często jak Biscuit i Mint. Jest tylko jeden minus tego koloru - krycie. Jeżeli czytam u kogoś na blogu że po dwóch warstwach dziewczyny uzyskały krycie 100% to albo stosowały biały podkład albo to były bardzo porządne dwie warstwy. U mnie na zdjęciach są 3 - 4 warstwy jednak wydaje mi się że kolor jest tego wart. 

Semilac Lakier Hybrydowy 130 Sleeping Beauty stemple na lakierze hybrydowym instrukcja jak zrobić neonowe paznokcie rażące kolory paznokci hybrydy

Semilac Lakier Hybrydowy 130 Sleeping Beauty stemple na lakierze hybrydowym instrukcja jak zrobić neonowe paznokcie rażące kolory paznokci hybrydy

A teraz taka mała uwaga jeżeli masz kolor Semilac 102 Pastel Peach [link do zdjęć] to Sleeping Beauty jest jego podrasowaną wersją ;-)

Płytka BP-L028 została zamówiona z http://www.bornprettystore.com/ aktualnie jest za 5,99$ [tu klik] gorąco polecam! Możecie użyć mojego kodu rabatowego PANK31 -10%

Semilac Lakier Hybrydowy 130 Sleeping Beauty stemple na lakierze hybrydowym instrukcja jak zrobić neonowe paznokcie rażące kolory paznokci hybrydy

8 komentarzy:

  1. Śliczny! Zamówiłam sobie właśnie pastel peach a potem zobaczyłam to cudo w jakimś filmie Maxineczki i przepadlam. Pewnie niedługo trafi do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor a całość bardzo fajnie wygląda :) Ja niestety nie potrafię chyba używać stempli, nigdy mi nie wychodziły całe wzorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. W jaki sposób najlepiej aplikować kolor 130, i podobne pastelowe kolory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor kryje słabo, proponuje warstwę białego + 3 warstwy koloru

      Usuń
  4. ja zupełnie nie radzę sobie z tym kolorem? pozostają mi prześwity albo zyt grube warstwy na bokach :( pomocy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger