Ulubione produkty do i po opalaniu

W tym roku opalałam się może z sześć razy, jednak było to znacznie przyjemniejsze niż rok temu gdy zdecydowałam się na zakup produktów pachnących czekoladą i byłam regularnie atakowana przez przeróżne robaczki ;-)


Twarzy nie opalam, używam kremu z filtrem 50 w tym roku był to Vichy Capital Soleil Emulsja ochronna matująca do twarzy SPF 50+ 50 ml krem jest bardzo dobry i rzeczywiście matuje buzie jednak po 4 godzinach najczęściej zmywam go całkowicie i nakładam nową warstwę. Nie wiem czy wytrzymała bym w min cały dzień stosując np. pod makijaż.




Nowością w tym roku był dla mnie cały zestaw kosmetyków od Soraya, nauczona doświadczeniami z poprzedniego sezonu najpierw sprawdziłam zapach. I jest on w 100% w moim guście ;-) perfumowany, nie owocowy bardzo klasyczny.


Soraya, Balsam do opalania, SPF 10 

Zanim pochwali go producent chciała bym powiedzieć że w przyszłym roku na pewno kupię właśnie produkty Soraya do opalania (ale zdecyduje się na wyższy SPF) Zapach uważam za ideał jeżeli chodzi o kosmetyk do opalania.

Właściwości


Aktywny system ochronny, oparty na wysokiej jakości filtrach Uvinul® A+B*,  zapewnia szeroki zakres ochrony przed promieniowaniem słonecznym, powstawaniem przebarwień oraz procesami fotostarzenia się skóry.

(* Uvinul® A Plus B jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy BASF SE)

Badania potwierdziły, że przy prawidłowej aplikacji preparat:

wydłuża 10-krotnie czas bezpiecznego przebywania na słońcu,
zapewnia ochronę SPF 10, co odpowiada blokowaniu 90% promieniowania UVB,
chroni przed promieniowaniem UVA  (PPD 8).
Doskonała pielęgnacja

Aquamarine complex – nawilża i chroni naskórek przed przesuszeniem.

SOSkin complex – doskonale łagodzi podrażnienia i wygładza.

Przeznaczenie


Balsam do opalania SPF 10 polecany jest dla osób z ciemną karnacją oraz w warunkach niezbyt intensywnego nasłonecznienia.


Soraya, After Sun, Balsam rozświetlający utrwalający opaleniznę ze złocistymi drobinkami

Niestety ten produkt jest najsłabszy z całej serii, drobinki są tak tandetne że głowa boli ;-( przez to praktycznie wcale go nie używałam...

Balsam utrwalający opaleniznę ze złocistymi drobinkami polecany jest do stosowania po kąpielach słonecznych oraz po wizytach w solarium, w celu podkreślenia opalenizny, nadania jej pięknego odcienia i przedłużenia jej trwałości. Zawiera złociste drobinki, które pięknie rozświetlają ciało i dodają skórze blasku oraz składniki, które delikatnie przyciemniają koloryt skóry oraz podkreślają opaleniznę. Jego formuła sprawia, że skóra jest doskonale nawilżona i aksamitnie gładka, co korzystnie wpływa na wygląd i trwałość opalenizny.Doskonała pielęgnacja i utrwalona opalenizna. 

Golden Tan Complex – ekstrakt z orzecha włoskiego, który delikatnie przyciemnia skórę i złociste drobinki, które pięknie rozświetlają, dodają blasku i podkreślają opaleniznę.

SOSkin Complex – łagodzi podrażnienia spowodowane działaniem słońca. Doskonale nawilża i regeneruje naskórek, który staje się gładki i przyjemny w dotyku.

Aquamarine Complex – chroni naskórek przed przesuszeniem, szorstkością i uczuciem dyskomfortu. Intensywnie odżywia i nawilża skórę. 


Soraya, Express Bronze, Przyspieszacz opalania z kompleksem nawilżającym

To jest mój ulubieniec, zdjęcia robiłam dla pustego opakowania. On ma wszystko zapach, nawilżanie, nie jest przy tym lepki, cena bardzo przystępna. Naprawdę uwielbiam <3 Czy przyspiesza opalanie nie mam pojęcia nie robiłam testów porównawczych ale na pewno umila przebywanie na słońcu ;-)

Przyspieszacz opalania przeznaczony jest do stosowania na plaży oraz w solarium, w celu skrócenia czasu potrzebnego na uzyskanie pięknej opalenizny. Zawarte w nim składniki aktywują procesy powstawania naturalnego pigmentu w skórze oraz zapewniają działanie nawilżające, łagodzące i ujędrniające. Skóra staje się gładka i przyjemna w dotyku, co dodatkowo podkreśla efekt opalenizny.
Ekstrakt z orzecha włoskiego - przyciemnia koloryt skóry, nadając jej piękny, złocisty odcień.
Express Bronze - skraca czas potrzebny na uzyskanie pięknej opalenizny. Stymuluje proces powstawania naturalnego pigmentu naskórka (melaniny), który ma bezpośredni wpływ na koloryt skóry.
SOSkin Complex - doskonale nawilża i łagodzi podrażnienia. 

NIVEA Sun In-Dusch Refresh Erfrischende After Sun Lotion

Produkt kupiłam w DM nie wiem czy jest już dostępny w Polsce ale na pewno powinien bo zapach ma zjawiskowy i wydaje mi się że naprawdę łagodzi podrażnienia.






2 komentarze:

  1. Też używam Vichy do twarzy, tego samego. Ale ja tam spokojnie chodzę w nim cały dzień, reaplikuję tylko na plaży. Na co dzień utrwalam go pudrem i co prawda mat mi w połowie dnia lekko znika, ale nie ma strasznego błyszczenia, więc i tak jest fajnie. Bardzo, ale to bardzo ten krem lubię :)
    A do ciała ja właśnie lubię takie super pachnące, w tym roku mam tropikalny i jest boski :D Zresztą pisałam o nim u siebie w poście o kremach z filtrem na lato.
    Hihi jak się tak zastanowić to i tak opalałaś się więcej razy ode mnie :D Bo tak leżeć na plaży to chyba zaliczyłam tylko ze dwa razy, a tak to popływam i do domu, albo chowam się w cieniu. Całe szczęście w Trójmieście można znaleść plaże, gdzie jest na części piasku cień i jest bardzo przyjemnie nawet w upały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej żałuje, że przez brak dostępności, nie można kupić tego żelu Nivea, ; )

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger