Semilac 135 Frappe i 140 Little Stone Coffee & Muffin

Kolekcja Coffee & Muffin jest piękna, każdy w niej znajdzie kolor idealny dla siebie. W moim przypadku było to aż cztery z sześciu dostępnych, dziś miałam ogromy dylemat których użyć bo w tym przypadku niestety trwałość działa na niekorzyść... kolejne kolory będą musiały poczekać aż 2 tygodnie na wypróbowanie.

Semilac 135 Frappe i 140 Little Stone Coffee & Muffin gel nude nails hola paola natural nails2inspire elegant paris women girl blog hybrid uv

Kolekcje Coffee & Muffin można było kupić na targach Beauty Vision w Poznaniu, w cenie 27zł za buteleczkę. Stoisko było bardzo oblegane ale klientki były zainteresowane głównie starymi kolorami, mimo iż w Poznaniu mamy stacjonarny sklep Diamond Cosmetics gdzie dostępne są wszystkie poprzednie kolekcje i można je tam w spokoju po oglądać :) 

Semilac 135 Frappe i 140 Little Stone Coffee & Muffin gel nude nails hola paola natural nails2inspire elegant paris women girl blog hybrid uv

Semilac 135 Frappe - Kolor idealny, określiła bym go jako beżową wersje Biscuit. Jest jasny będzie idealny do wszelkiego typu zdobień i idealnie będzie się z nim tworzyć wszelkiego typu gradienty.

Semilac 140 Little Stone - Na zdjęciach może wyglądać szaro ale jest to bardzo ciepły kolor a'la brudny beż .

Semilac 135 Frappe i 140 Little Stone Coffee & Muffin gel nude nails hola paola natural nails2inspire elegant paris women girl blog hybrid uv

Semilac 135 Frappe i 140 Little Stone Coffee & Muffin gel nude nails hola paola natural nails2inspire elegant paris women girl blog hybrid uv

Semilac 135 Frappe i 140 Little Stone Coffee & Muffin gel nude nails hola paola natural nails2inspire elegant paris women girl blog hybrid uv


21 komentarzy:

  1. Świetnie razem wyglądają!
    Nie przeżyłabym drugi raz z tak długo pomalowanymi paznokciami na jeden kolor...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem mi też ciężko zwłaszcza teraz kiedy chce wszystkiego spróbować :)

      Usuń
  2. Frappe naprawdę bardzo fajnie wygląda i kusi, zeby kupić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne Frappe, ale czy on jest taki typowo nudziakowo-beżowy czy ma nutkę różu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kolory :) pasują do wszystkiego, są dobre na każdą porę roku i ślicznie wyglądają z opalona skórą w duecie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli się u mnie sprawdzą (mam nie miłe wspomnienie po bieli i czerni) to Frappe będzie mój :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam biały i czarny od nich i u mnie działają, co u Ciebie się dzieje?

      Usuń
  6. O tak, bardzo lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie dotarł do mnie Frappe :D Gdzie w Poznaniu można kupić te lakiery?

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie biały okropnie się marszczy-jak by nie było malowane średnio co 2-3 pazur

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze nakładasz za grube warstwy?

      Usuń
    2. Wydaje mi się, że nie z tego powodu ponieważ dopiero po 3 warstwie można uznać że jest w pełni pokryty bez przeswitów- bo staram się jak najmniej nakładać... hmm zastanawiające
      Ale i tak kocham Semilac za całą resztę ;)

      Usuń
  9. właśnie kupiłam cały zestaw do robienia hybryd, a Twój post pomógł mi w podjęciu decyzji, które kolory wybrać (padło między innymi na Frappe)! Zostaję więc na dłużej, liczę, że jeśli chodzi o hybrydy, dzięki Tobie podejmę jeszcze wiele trafnych decyzji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! teraz trzymam kciuki żebyś była zadowolona - daj znać jak Ci się sprawdzają

      Usuń
  10. Bardzo ladne kolory ;) bawie sie z hybrydami od niedawna a juz nie wyobrazam sobie powrotu do zwyklych lakierow ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ladne kolory ;) bawie sie z hybrydami od niedawna a juz nie wyobrazam sobie powrotu do zwyklych lakierow ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger