Porównanie czerwonych hybryd | Nowości 2018

Sporo czerwieni wyszło w tym półroczu, ja jestem tym zachwycona, naszła mnie faza na czerwone paznokcie więc idealnie wpasowuję się w premiery lakierowe. Czerwień to kolor który ciężko zaklasyfikować do pory roku, w sumie jest całoroczny i modyfikując delikatnie jego tonację można by go nosić cały rok i do wszystkiego by pasował. Ale myślę tak dopiero teraz, przez wiele lat moja relacja z tym kolorem była ciężka, malowałam nim paznokcie, ale tylko klasycznymi lakierami bo już po dwóch trzech dniach czułam że chce go zmienić. Chyba dorosłam do czerwonych paznokci i mam wrażenie że mogła bym je nosić na okrągło, natomiast jeżeli jeszcze nie czujesz do końca czerwieni to radzę kupić lakiery klasyczne, są doskonałe na początek. Bardzo ciekawe zestawy wyszły w tym roku z OPI, oraz Indigo Set Red. Natomiast dla osób które już wiedzą że chcą ten lakier na stałe, to zapraszam do mojej małej recenzji czerwonych hybryd.



Czerwień z kolekcji New York jest bardzo nieoczywista, dość ciemna z nutami brązu, bardzo dojrzałe i dopracowane kolory. Drama Queen w zależności od światła będzie prezentował się za każdym razem inaczej, raz to burgund, a raz brąz, doskonałe rozwiązanie do biura. Drugi kolor jest moim faworytem miałam go na paznokciach już trzy razy, co jak na hybrydy jest bardzo dobrym wynikiem, Daltonista najładniejszy z całej kolekcji, trzeba go zobaczyć na żywo.



Sex In The City serwuje bardziej klasyczne wersje czerwonych lakierów, pierwszy to Business Woman to taka czerwona czerwień bez żadnych mieszanek, uniwersalna i ponadczasowa. Retro Red ciemniejsza wersja, ale również bardzo klasyczna. Ten lakier jest użyty w zdobieniu które mnie zachwyciło, jak klikniecie w link z nazwy to zobaczycie zdjęcie, mam w planach odtworzyć właśnie to zdobienie.



Kolejne nowości które można zaliczyć do tej rodziny to lakiery z Iron Collection są śliczne, drobiny dodają bardzo dużo uroku God Is a Woman posiada mieniącą się na niebiesko/fioletowo taflę, a Domina mimo że zaliczana jest do fioletów na żywo mogła by być pomylona z czerwienią również mieni się na niebiesko/fioletowo.



Jestem ciekawa jaka jest Wasza relacja z czerwonymi lakierami, kupujecie je? Ile macie sztuk?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hola paola , Blogger