LIMITOWANA KOLEKCJA BLUE JEANS - tylko dla klubowiczów?

Kolekcja Blue Jeans jest pierwszym rzutem produktów dostępnych tylko dla klubowiczów. Jeżeli pierwszy raz słyszycie o Indigo Expert Club postaram się przybliżyć Wam zasady tej elitarnej organizacji ;-)



Klub powstał kilka tygodni temu i na początku myślałam ze będzie ofertą skierowaną tylko do profesjonalnych salonów, a limitowane kolory będą ofertą ekstra dostępną tylko u manikiurzystek. Po zagłębieniu się w temat okazało się, że do klubu mogę wstąpić również indywidualni konsumenci tacy jak ja. Nie ma żadnych limitów zamówień, ani opłaty wpisowej. Jeżeli nie posiadamy jeszcze konta zwykłego takiego do robienia zakupów w Indigo, można przystąpić do klubu przez specjalną zakładkę Link natomiast, jeżeli mamy już konto i robiłyśmy zakupy wcześniej przez stronę internetową Indigo wystarczy, że zalogujemy się na swoje konto i tam w odnośniku do programu ekspert odhaczymy że zgadzamy się na uczestnictwo. 

Co nam daje uczestnictwo w klubie? Przede wszystkim zyskujemy dostęp do oferty limitowanych które są dedykowane tylko dla członków klubu. W drugiej kolejności będziemy otrzymywać spersonalizowaną ofertę promocyjna, oraz część produktów które znajdują się w regularnej ofercie Indigo dla członków klubu będzie tańsza! 
W obrębie klubu będą również konkursy w których będzie można brać udział tylko jeżeli jesteśmy już do niego zapisane, co na pewno zwiększy szanse na wygraną :-)

Czy warto się do niego zapisać? Oczywiście! nie będziemy ponosić żadnych kosztów dodatkowych w związku z przystąpieniem do klubu, a może się okazać że promocje które będą w nim oferowane przypadną nam do gustu i będziemy z niego regularnie korzystać. Ja już kliknęłam dołącz do klubu za pośrednictwem swojego konta do robienia zakupów. Po kliknięciu w link na stronie otrzymałam smsa z linkiem aktywującym i po akceptacji warunków byłam już w klubie. Od razu pokazała mi się oferta Lakierów z kolekcji blue jeans z możliwością ich zamówienia, mam akurat dwa kolory które chciałabym wam pokazać.



Miss Denim - Chłodny błękit wpadający w szarość: nawiązuje do jesiennej aury i błękitu Twoich najwygodniejszych jeansów.

Born in 80's - Ciemniejsza wersja Miss Denim, śliczny zimny odcień błękitu. Będzie pasował na każdą porę roku.



Kolejne nowości które już można kupić w klubie:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hola paola , Blogger