Black Friday i Cyber Monday 2018

Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze mam FOMO gdy zbliżają się wielkie promocje, dotyczy to wszystkich dziedzin życia nie tylko strefy beauty. W Sephorze byłam już chyba z sześć razy i cały czas mam wrażenie, że powinnam wrócić do sklepu bo o czymś zapomniałam. Dziś spędziłam sporo czasu największym centrum handlowym w Poznaniu i w sumie wyszłam tylko z zakupami z Rossmanna i to bardzo podstawowymi, no ale mimo wszystko obawa gdzieś tam jest, że coś mnie ominie. Dużo łatwiej robi mi się zakupy internetowe mam wrażenie że jestem w stanie lepiej przeanalizować ofertę I sprawdzić co rzeczywiście opłaca się zamówić, większość wysyłać darmowe więc naprawdę nie ma sensu jeździć po sklepach tym bardziej że jest już w nich tak dużo ludzi.

Przeglądałam oferty dotyczące strefy paznokciowej i w tym roku Indigo postawiło na akcję 3 + 1 ale z zawężeniem co do kategorii. Trochę przygnębiło mnie to, że nie biorą w akcji udziałów wszystkie bazy i topy, bo właśnie to do tego chciałabym was najbardziej zachęcić jeżeli chodzi o zakup. Wydaje mi się że nowości które zostały wypuszczone w drugiej połowie roku właśnie w topach i bazach są godne zakupu. Niestety w akcji promocyjnej bierze udział tylko Protein base i z regulaminu wynika że możemy kupić trzy buteleczki protein base i czwartą dostać gratis, świetna oferta dla osób które prowadzą salony kosmetyczne, niestety myślę że w przypadku domowego użytku to za dużo jak na tworzenie zapasu. To na czym warto się pochylić to Promocja dotycząca Lakierów hybrydowych możemy wybrać trzy dowolne kolory, a czwarty dostaniemy gratis. Aktualnie lakiery Indigo kosztują 33 zł, korzystając z tej promocji za buteleczkę zapłacimy około 24 zł więc opłaca się i to bardzo, przesyłka w tym wypadku będzie darmowa.

Chciałbym wam zaprezentować trzy wersje kolorystyczne pochodzące z najnowszych kolekcji które warto by było mieć. Możemy dowolnie mieszać lakiery hybrydowe biorąc z każdej kolekcji po jednym, lub wybrać kolory z klasycznej kolorówki.


Dodatkowo mam też listę zakupów na Ali Express obniżki tam są myślę w okolicy 5 do 10% od cen regularnych. Ale i tak od dłuższego czasu chodzi mi po głowie zakup kilku dodatków do malowania paznokci, więc mimo że za dużo nie oszczędza to zdecyduje się na zakup właśnie na Ali. Staram się nie kupować za dużo z Chin, bo bardzo często użyję tego raz, a później leży, wolę zainwestować w coś dobrej jakości i cieszyć się później używając przez dłuższy czas. 

W pierwszej kolejności muszę kupić lampę która doświetli mi moje stanowisko do malowania. Lampa musi być składana, bo na codzień nie będzie wyciągnięta, ma zajmować maksymalnie mało miejsca a mój limit cenowy to 100 zł.


Jeszcze nie wiem który dokładnie model wybiorę Promocja na Ali Express trwa aż do końca miesiąca i ten czas daje sobie na zastanowienie. Dam znać którą wybrałam i czy sprawdza się u mnie. 

Sporo w tym sezonie wydałam na kosmetyki kolorowe, pokaże wam co wybrałam w Sephora ale nie wszystko kupiłam w czasie tych największych przecen.


Zestaw Hypnôse | Confession Zestaw pomadek | The Sweet Smell of Christmas



Z ubrań zdecydowałam się na zakup rzeczy które od dawna za mną chodziły, czyli sukienka od Pozerek i takie które po prostu były mi potrzebne czarne leginsy z H&M i to by było na tyle chyba więcej wydałam na kosmetyki niż na ubrania :) a jak tam u Was?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hola paola , Blogger