Kopiuje zdobienie z internetu

Instagram w pierwszej kolejności jest dla mnie miejscem do szukania inspiracji, moja skrzynka z zapisanymi zdjęciami pęka w szwach, a jakoś ciężko mi się zebrać do wykonania tych zdobień u siebie. Jednym z powodów jest oczywiście fakt że nie do końca czuję się na siłach żeby zrobić to sama u siebie i to na dwóch dłoniach, co dodatkowo komplikuje sprawę.

Jakiś czas temu widziałam zdobienie, które jest piękne i co jakiś czas przypomina mi się to zdjęcie wracam do niego myślami i uznałam że jak nie teraz to pewnie nigdy. No to robię, sama nie wiem jak wyjdzie czytacie dalej na własną odpowiedzialność.



Zdjęcie które będę próbować odtworzyć niestety nie wiem czyjego autorstwa, widziałam je pierwszy raz na fanpage Indigo.

Produkty których użyje to:

Baza Protein Base 
Top Tip Top




Oczywiście zdaje sobie sprawę z tego że zdobienie nie jest skomplikowane ale myślę że zawsze fajnie jest zobaczyć instrukcję krok po kroku.


Zaczynamy od przygotowania paznokcia i aplikacji bazy Protein Base, zdecydowałam się na kolor bazowy 5th Avenue nigdzie nie mogłam doszukać się informacji czego użyto na zdjęciu, teraz podejrzewam że paznokieć mógł być zbudowany przy pomocy cielistego żelu, wam polecam użyć koloru Pijama Party myślę że lepiej wpasuje się w efekt na oryginalnym zdjęciu.
Krok z malowaniem kolorem Retro Red łuków był zdecydowanie najłatwiejszy, a wydawało mi się że będzie to trwało wieki, używałam do tego zwykłego pędzelka z lakieru.
Najbardziej pracochłonne było malowanie czarnych pasków, użyłam do tego Mousse Gel bo produkt ma doskonałe krycie i nie trzeba poprawiać kilka razy lini. Całość pokryłam Tip Top i polecam go każdemu, od kiedy go mam używam tylko tego Topu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hola paola , Blogger