Najlepsze produkty do paznokci 2018

Czas na małe podsumowanie roku 2018, wyszło bardzo dużo nowych produktów część z nich była dostępna tylko dla członków Indigo Expert Club, przypominam że każdy może dołączyć do klubu nie trzeba być zawodowcem. Rok 2018 naprawdę obfitował w nowości, gdy próbowałam podliczyć ilość kolekcji które zostały wypuszczone to trochę zdębiałam, w tym roku mogliśmy kupić lakiery z

  1. Indigo x Sin by Mannei
  2. Wedding Collection by Agnieszka Hyży
  3. We Are The Colors 2018
  4. New York
  5. Sex In The City
  6. Blue Jeans
  7. Glass Collection
  8. Iron Collection
  9. + klika nowych kolorów które uzupełniły klasyczną kolekcję Indigo
Musicie przyznać że to istne szaleństwo lakierowe, prawie co miesiąc pojawiają się nowe produkty. Staje się niewykonalne noszenie choć raz w roku każdego z nowych kolorów, ale najczęściej jest tak że mamy swoich faworytów i mogły byśmy ich nosić bez przerwy.

Dla mnie kolorem roku jest Daltonista, kolor pochodzi z kolekcji New York która pojawiła się w drugiej połowie 2018 roku. Mogła bym go nosić bez przerwy i zaliczam go do hitów tego roku.



Kolejnymi produktami które przeszły w tym roku dużą metamorfozę są produkty z serii SPA, znakomita formuła szybko wchłaniających się kremów, mam jeden w pracy i jeden w domu. Moje ulubione zapachy to Orient i Seventh Heaven mają obłędne perfumowe zapachy i uwielbiam je rozdawać ludziom w prezentach.



Mam wrażenie że ten rok upłynął pod znakiem wakacyjnych ombre i to takich perfekcyjnych, pamiętacie początki ombre na hybrydach? teraz to zupełnie nowy poziom zdobień, nawet w domu dzięki Mousse Gel możemy zrobić zdobienie jak z salonu. Moje ulubione kolory to Shopaholic i Oompa Loompa.



Zupełnie nowe podejście do baz, zostały wprowadzone barwione bazy do hybryd. Można je nosić solo lub mogą służyć do podbicia koloru lakieru. Mój ulubiony produkt to Porcelain pochodzi z serii baz Mineralnych dostępne są w niej aż 4 kolory.



Jak widzicie ten rok obfitował w nowości, jestem podekscytowana tym co przyniesie kolejny. Jestem ciekawa jakie produkty Wam najbardziej przypadły do gustu, czy coś z tegorocznych nowości zostanie z Wami na zawsze?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hola paola , Blogger