Delikatne letnie połączenie Semilac i Water Decals

Water Decals to najłatwiejsze i zarazem bardzo efektowne zdobienie, świetnie nadaje się do stosowania z lakierami hybrydowymi. Zdecydowałam się na wzór z BornPretty [link do sklepu], jeżeli nie chcemy czekać miesiąca na przesyłkę ciekawe wzory ma też [link do sklepu

Semilac 130 Sleeping Beauty [link do sklepu] Semilac 131 Lovely Mickey [link do sklepu] Semilac 050 French Vanilla

Semilac 130 Sleeping Beauty [link do sklepu]
Semilac 131 Lovely Mickey [link do sklepu]
Semilac 050 French Vanilla [link do sklepu]

Semilac 130 Sleeping Beauty [link do sklepu] Semilac 131 Lovely Mickey [link do sklepu] Semilac 050 French Vanilla

Zależało mi na tym aby obrazek przykrył jak największa część paznokcia jednak ten wzór nie był wystarczająco duży. Oczywiście połączenie kolorów Sleeping Beauty z Lovely Mickey to pozycja obowiązkowa na lato. Warto zainwestować w te kolory, na żywo są prześliczne. 

7 komentarzy:

  1. Wow, super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sleeping Beauty jest przepiękny, a w połączeniu z tym różem prezentuje się naprawdę świetnie. Wzór nie do końca mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne! Sleeping beauty jest na mojej liście od kiedy po raz pierwszy zobaczyłam go u Maxineczki. No CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna stylizacja! uwielbiam kolory od Semilac. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger