Indigo Metal Manix Effect Light Gold

Kolejna wersja kolorystyczna Metal Manix od indigo zdecydowanie bardziej mi się podoba, złoty kolor jest również dużo przyjemniejszy w aplikacji i efekt jest naprawdę imponujący.


Indigo Metal Manix srebrne paznokcie silver nails metal nails shine party hybrydy semilac metalowe paznokcie jak zrobić metalowe maznokcie gdzie kupić instrukcja semilac hola paola blog zdjęcia test

Aplikacja na hybrydzie:

1. Zaczynamy od zwykłej bazy, ja użyłam Semilac Baza/Top 2 in 1 do lakieru hybrydowego [link do sklepu]
2. Nakładamy kolor bazowy, u mnie Lakier hybrydowy Semilac 001 Strong White [link do sklepu] (nie pomijajcie tego kroku on naprawdę robi różnicę)
3. Na kolor bazowy aplikujemy top który nie wymaga przecierania do wyboru mamy produkt od Semilac lub Indigoprzypuszczam że inne firmy też mają takie topy ale ja ich nie testowałam.

  • Na palec wskazujący nabieram pyłek, przykładam go do boku paznokcia na którego będę aplikować MetalManix wykonuje ruch ścierania pyłku z paznokcia robię to w jednym kierunku. Edit: Aktualnie w ofercie Indigo pojawiły się specjalne aplikatory 
  • Na większości filmików na YT dziewczyny wcierają okrężnymi ruchami produkt, u mnie powstawała wtedy grudka brokatu w jednym miejscu i psuło to cały efekt. Ścieranie z paznokcia działa lepiej, cały czas wykonujemy ruch w jednym kierunku i mam wrażenie że pyłek wtedy się dużo lepiej układa.
  • Moment gdy pierwszy raz przykładamy palec z pyłkiem do paznokcia też może być problematyczny, dlatego polecam zaczynać od boków i powoli przesuwać się do środka. 
4. Ostatnim krokiem jest ponowne nałożenie Topu u mnie jest to  Semilac Baza/Top 2 in 1 do lakieru hybrydowego [link do sklepu]

Indigo Metal Manix srebrne paznokcie silver nails metal nails shine party hybrydy semilac metalowe paznokcie jak zrobić metalowe maznokcie gdzie kupić instrukcja semilac hola paola blog zdjęcia test

Indigo Metal Manix srebrne paznokcie silver nails metal nails shine party hybrydy semilac metalowe paznokcie jak zrobić metalowe maznokcie gdzie kupić instrukcja semilac hola paola blog zdjęcia test

Pyłek do kupienia na stronie Sklep Indigo

Indigo Metal Manix srebrne paznokcie silver nails metal nails shine party hybrydy semilac metalowe paznokcie jak zrobić metalowe maznokcie gdzie kupić instrukcja semilac hola paola blog zdjęcia test

Jesteście bardziej za złotą, czy srebrną wersją?



12 komentarzy:

  1. złota wersja wygląda niesamowicie <3 zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten efekt jest fantastyczny! Muszę wypróbować :))
    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie potrafię powiedzieć, który Metal Manix bardziej mi się podoba ;-)
    Oba są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chcę wypróbować ale muszę najpierw wyleczyć uczulenie na semilaki :/ Efekt jest przepiękny! Zdecydowanie wolę złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo ! Parę dni temu się na niego skusiłam i czekam na przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Złoty wygląda oszałamiająco! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wyblakł Ci ten pyłek? Moje po tygodniu wyglądają jakby były srebrne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo... Robiłam paznokcie w salonie i dwa razy chodziłam na poprawki, a one wciąż ze złotych robiły się srebrne... Więcej chyba nie zaryzykuje:(

      Usuń
    2. Mam to samo... Robiłam paznokcie w salonie i dwa razy chodziłam na poprawki, a one wciąż ze złotych robiły się srebrne... Więcej chyba nie zaryzykuje:(

      Usuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger