Hybrydy jaki zestaw startowy wybrać? Semilac, NeoNail, Indigo...

Kiedy ja kupiłam swój sprzęt do hybryd nie było jeszcze zestawów startowych, szkoda bo wybór całego zestawu jest dużo korzystniejszy cenowo. Gdybym miała szansę ponownego wyboru przyznam, że było by mi ciężko zdecydować się na firmę. Jednak gdybym miała wtedy tą wiedzę którą mam teraz, kupiła bym najlepszą lampę na którą mogę sobie pozwolić.

Jaki zestaw startowy wybrać hybrydy neo nail semilac indigo

Przy wyborze zestawu startowego najważniejsza jest lampa!

Najdroższym elementem zestawu jest lampa i to na nią musimy patrzeć w pierwszej kolejności. Nie spotkałam się już z lampami UV jednak jeżeli na taką trafisz, a chcesz robić tylko hybrydy, to proponuje od razu skreślić ją z listy zakupów. Wiem co mówię, od takiej lampy zaczynałam. Do utwardzenia hybrydy potrzebuje aż 120 sek. Aktualnie najlepszym wyborem są lampy LED, najpopularniejsze to tzn. słuchawki mają od 6W do 9W utwardzają lakier w około 45sek.-30sek. Ja taką mam i przy użytku domowym sprawdza się świetnie. Jednak teraz myślę już o wymianie na model który ma około 36W.


Jeżeli wiesz, że paznokcie będziesz robić tylko dla siebie i w domu, to spokojnie wystarczy Ci słuchawka jednak, jeżeli chcesz być pro to trzeba zainwestować w lepszy sprzęt. 

Ze względu na lampę zestawy startowe możemy podzielić na dwa typy, które znacząco różnią się ceną. Jednak jeżeli już wiemy jaka lampa jest dla nas idealna, wybór powinien być łatwy. 

Firma Moc 6W-9W Moc 36W
Semilac 219,00 zł [sklep] 599,00 zł [sklep]
Neo Nail 229,00 zł [sklep] 749,00 zł [sklep]
EN Effective 259,00 zł [sklep] brak
Indigo brak  brak [sklep]
EM Nail  brak 699,00 zł [sklep]

Myślę że znakomitym posunięciem ze strony Semilac są ceny ich zestawów startowych, dziewczyny decydując się na zestaw startowy często zostają już wierne tej marce produktów. Indigo nie ma zestawów startowych na infolinii udzielono mi informacji że nie planują ich wprowadzenia.


Rozważcie jednak Indigo jeżeli planujecie kupić tylko lampę, oferty są bardzo dobre. Neo Nail na swojej stronie ma wysokie ceny, ale jak zaczniemy szukać u pośredników to ceny są zbliżone do Semilac. Co do reszty firm to nie sądzę żeby ktoś brał je pod uwagę, ale warto pamiętać że są też inne mniej znane firmy które też mają swoje zestawy startowe. 



Czy wybranie zestawu startowego, ogranicza nasze możliwości do używania produktów tylko od tej jednej firmy?

Absolutnie nie! Lakiery które miałam okazję testować świetnie ze sobą współpracują. Baza Semilac, kolor Neonail i top Semilac... Wszystko trzyma się na prawdę świetnie. Warto testować różne kombinację, co chwila wypuszczane są nowe kolekcje kolorów i nie widzę potrzeby rezygnowania z nich tylko dla tego że mamy bazę i top innej firmy.

Dziewczyny czy któraś z was zaczynała od zestawu startowego? Jeżeli tak to jaką firmę wybrałyście?

38 komentarzy:

  1. Co do lampy - uważam, że nie ma sensu wydawać krocia na lampy sprzedawane w Polsce przez np. Semilac lub Neonail które wymieniasz. Dużo lepiej jest zamówić mocną lamę z Aliexpresu, która będzie nas kosztować około 60zł, a na prawdę znakomicie utwardzi paznokcie (tak, sprawdzałam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena niesamowita :O ale powiem Ci szczerze że się boje. Wiem że większość lamp i tak jest z chin, ale wiem że czuła bym stres przy każdym użyciu lampy z ali.

      Usuń
    2. teraz indigo sprzedaje identyczne lampy led jak te z ali (moc 48 w), tylko że za 390 zl, a na ali są za 40$. Ogólnie wszytskie te lampy i tak są z chin, tylko swój znaczek firmy naklejają, więc bez różnicy :D

      Usuń
    3. https://www.youtube.com/watch?v=fYxfKu7Qkh0
      Zapraszam na konkurs na zestawy semilaca :)

      Usuń
  2. Kupiłam zestaw startowy z Neo Nail za 200 zł i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie Ci się udało go dostać? To świetna oferta!

      Usuń
    2. Jakoś miesiąc temu była promocja

      Usuń
  3. ja sugeruję, żeby zestaw komplerować indywidualnie - na start wystarczy zwykła ledowa słuchawka z Ali. Na początek odradzam lakieiry z Indigo, bo trzeba je ściągać frezarką, a dla niedoświadczonych dziewczyn może być zabieg opłakany w skutkach. Nie ma co przepłacać - zwłaszcza jeśli chcemy... spróbować i nie mamy pewności, że zabawa w hybrydy nam podejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie się z tobą zgadzam, nie trzeba na początku kupować zestawu od semilac'a. Lampy z Ali w zupełności wystarczą- co z tego, że nie markowe... :)

      Usuń
  4. Ja kupowałam wszystko oddzielnie, ale jakbym miała teraz wybierać to zdecydowałabym się na zestaw Semilac ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupowałam oddzielnie, ponieważ miałam lampę. Wybrałam jednak produkty firmy Semilac i jestem bardzo z nich zadowolona. Trwałość jest świetna jednak trzeba patrzeć na kolorki, które chcemy kupić nie są transparentne bo ja na taki właśnie trafiłam nie mając o tym pojęcia :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zaczynałam od "simply nails" - dostałam zestaw w prezencie. Hybrydy były takie sobie, bo strasznie ciężko schodziły, ale lampę mam do teraz (standardowa UV) i śmiga super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanów się nad LED to duża oszczędność czasu

      Usuń
    2. Ale znowu wymiana oświetlenia jest w ledowych nie możliwa. W razie przypadkowego uszkodzenia trzeba będzie kupić nową. No i np jeśli chodzi o mostki to trzeba uważać na hybrydy stojące w pobliżu. Buteleczki przypuszczają jakąś część promieni,słyszałam już nie raz o wypadkach, w których z hybrydy zrobił się glut bo światło lampy do niej docieralo.

      Usuń
  7. Nigdy nie zdecydowałabym się na zakup lampy za 5 czy 6 stów - to moim zdaniem mocna przesada :D tak samo działają lampy z Ali czy nawet allegro - jeśli ktoś się boi zagranicznych zakupów, gdzie lampę led diamond można kupić za około 100zł! Nie sądzę, żeby różniła się czymś od tej droższej poza logo - i tak wszystkie są składane przez te same chińskie dzieci za miskę ryżu... taka prawda ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem to dużo ale płacimy za logo ;-) co w przypadku robienia zdjęć na blog jest niezbędne

      Usuń
  8. A sprawdzalas Em nail? Dla mnie nie ma sobie rownych, a co lepsze- nie kosztowal majatku :) ich lakiery tez przypadly mi do gustu. Poczatkowo myslalam, ze ta cala zabawa z hybrydami troche duzo mnie uczyni, ale to wcale nieprawda :) mozna miec piekne paznokcie za niewielką kwotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam okazji ich testować ale z pewnością spróbuje

      Usuń
  9. Zastanawiam się właśnie nad zakupem, bo do tej pory używałam lampy UV. W internecie czytałam, że ledowa nie wszystkie lakiery utwardza to prawda? Bo jeżeli jest lepsza i wystarczy 30 sec żeby utwardzić to rzeczywiście zdecydowałabym się na nią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampa LED utwardzi wszystkie lakiery hybrydowe z którymi miałam do czynienia Semilac, NeoNail, Indigo

      Usuń
    2. Też czytałam na innym blogu że dziewczyny mają problem z hybrydami o dużej ilości pigmentu. Najczęściej padał problem utwardzenia koloru czarnego i białego.

      Usuń
  10. Cześć, zupełnie nie znam się na paznokciach, a chciałabym zrobić prezent przyjaciółce. Kojarzyłam markę Semilac i dzięki wyszukiwarce trafiłam na tego bloga. Na ich stronie widzę 3 lampy w moim zasięgu cenowym https://semilac.pl/pl/lampy-i-startery - jedna jest LED-owa 6 W, dwie pozostałe UV - 36 W i 24 W. W zestawach są niestety tylko 2 z nich. Którą byście doradziły? Z góry wielkie dzięki za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, zdecydowanie polecam wersje LED to ogromna oszczędność czasu, ceny też są bardzo przyzwoite

      Usuń
    2. Led 6W może być za słaba. Oglądałam filmiki testowe na YouTube i prawie wszystkie lampy Led poniżej 9W potrzebowały jednak więcej czasu na dobre utwardzenia niż podają producenci.

      Usuń
    3. Led 6W może być za słaba. Oglądałam filmiki testowe na YouTube i prawie wszystkie lampy Led poniżej 9W potrzebowały jednak więcej czasu na dobre utwardzenia niż podają producenci.

      Usuń
  11. Zestawy startowe dostałaś od firm w ramach współpracy?

    OdpowiedzUsuń
  12. A dziewczyny, czy któraś używa bądź używała hybryd od effective nails? ja właśnie dostałam od przyjaciółki do przetestowania i ciekawa jestem też waszych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich używałam są bardzo ok, ale nie można ich mieszać z innymi firmami

      Usuń
    2. Ja się cały czas trzymam tylko effective nails. to jedyne hybrydy które mnie nie uczulają :)) spodobała mi się również ładna pigmentacja, bo wystarczają mi 2 cienkie warstwy i lakier pięknie pokrywa płytkę paznokcia :)

      Usuń
  13. Mój pierwszy zestaw był z Semilac wszystko było okey tylko rzeczywiscie lampa mnie zawiodła bo myślałam ze będzie większa wiec najpierw susze 4 palce a pózniej kciuk :D ale Mam zamiar zainwestowac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj w lampkach mostkowych trzeba kciuk utwardzać osobno, bo nawet jakby się mieścił to światło nie docierałoby na caly paznokieć. Więc generalnie to, że trzeba poświęcić dodatkowe 30s na utwardzanie jednego paznokcia nie jest chyba wielkim poświęceniem :)

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej
    Kupilam lampe z Indigo za ok 500zl (juz chyba nie maja jej w ofercie) i przy trzecim uzyciu strzelila. PO prostu sie przepalila! Odeslalam z reklamacja i wymienili mi na lapme z uszkodzona wtyczka! Ja mialam chyba generalnie pecha do tej firmy gdyz lakiery ktore zakupilam to byly jakies ciagnace sie gluty, a mam ich 6 (kazdy jest strasznie gesty) i odpryskiwaly mi po kilku dniach. Top coat ten ktory trzeba plynem przetrzec matowial od razu...
    Pierwsze hybrydy ktore zrobilam to byly z Semilac i byly mega fajne, ale doradzono mi Indigo, ze niby lepsze...mniej uczulaja itp. Bo mojej rocznej przygodzie z Indigo postanowilam ze wracam do lakierow tradycyjnych gdzie zmycie zajmuje 5 minut a nie godzine a i tak trzymaja sie podobnie (w moim przypadku). Dzis przez przypadek u kolezanki przetestowalam znow Semilac i musze przyznac ze konsystencja lakierow jest boska! Pieknie sie rozprowadzaja a nie ciagna jak Indigo. Wiec moze jednak znow hybrydy, ale od Semilac...
    PS. Suma sumarum lampe kupilam przez Allegro i nie zawodzi jak to miala w przypadku lapmy od Indigo za 500zl...
    Pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała takie przygody z lampa za 500 zł to chyba bym zrobiła mega aferę, lampa to inwestycja na kilka lat i musi być w pełni sprawna. Nie zrażaj się do hybryd jest wiele mało znanych firm które maja znakomite konsystencje lakierów, warto szukać swojego ideału

      Usuń
  16. Ja kupiłam włąśnie pierwszy zestaw w Simply Nails Professional z lampą uv, jakoś poł roku temu kupiłam u nich lampe led i ccfl 36 W zapłaciłam 99 zł i jestem bardzo zadowolona, robie paznokcie codziennie i wszystko działa super ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zaczynałam z zestawem z Neonail i tę markę bym polecała, jeszcze nigdy się na nich nie zawiodłam :) Przed Świętami można jeszcze skorzystać i kupić Smart Set w dobrej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie semilac ma najlepsze hybrydy, teraz też wypuścili na rynek bazę 5 w 1, fajna sprawa bo jest top, baza i kolor w jednym. I dodatkowo można przedłużyć nią paznokcia do 1cm. Ktoś może już korzystał?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger