Lakier hybrydowy Semilac 116 Blueberry Kiss

Lakier hybrydowy Semilac 116 Blueberry Kiss fioletowy brokatowy hybryda w domu jak zrobić hola paola nails hybrid polish girl jak zdjąć gdzie kupić lakier różowy paznokcie klasyczne na sylwestra

Fiolet to nie jest mój ulubiony kolor zwłaszcza w przypadku lakierów do paznokci, jeżeli jakieś znajdują się w moim posiadaniu to bardziej przez przypadek, ale w przypadku Blueberry Kiss poważnie zastanawiam się czy nie zostawić go dla siebie.

Semilac 116 Blueberry Kiss to ciemny fiolet z dużą ilością drobinek mieniących się na różowo, niebiesko i fioletowo. W świetle dziennym dużo traci, prawdziwy urok zyskuje w sztucznym świetle. Do pełnego krycia potrzeba aż 3 warstw. Link do sklepu [klik] 

Lakier hybrydowy Semilac 116 Blueberry Kiss fioletowy brokatowy hybryda w domu jak zrobić hola paola nails hybrid polish girl jak zdjąć gdzie kupić lakier różowy paznokcie klasyczne na sylwestra

Lakier hybrydowy Semilac 116 Blueberry Kiss fioletowy brokatowy hybryda w domu jak zrobić hola paola nails hybrid polish girl jak zdjąć gdzie kupić lakier różowy paznokcie klasyczne na sylwestra

Lakier hybrydowy Semilac 116 Blueberry Kiss fioletowy brokatowy hybryda w domu jak zrobić hola paola nails hybrid polish girl jak zdjąć gdzie kupić lakier różowy paznokcie klasyczne na sylwestra

14 komentarzy:

  1. Piękny :) Mimo, że nie lubię lakierów z drobinkami, tak dla niego mogę zrobić wyjątek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam kilka zdjęć tefo koloru w rzeczywistości i jedynie na Twoich mi się podoba. Wygląda wprost fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny! *.* ja lubię fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny efekt, wow!
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolor tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny. Muszę kupić! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam pytanie odnośnie Semilac Hard Milk. Czy Tobie też buteleczka starcza na znacznie mniej aplikacji niż inne lakiery semilac? Ja przedłużałam paznokcie hardem (z resztą Twoją metotą) już 3 razy i właściwie w butelce nic nie ma... jak to jest u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie udało mi się zużyć żadnego Semilaca do końca, ale w przypadku harda trochę tych warstw trzeba nałożyć więc możliwe jest szybsze zużycie, jednak 3 razy to trochę za mało żeby zużyć buteleczkę! Czy nie nakładasz za dużo produktu?

      Usuń
  8. Ten fiolet jest obłędny! Przy następnych zakupach na pewno się na niego skuszę :) Dobrze, że na Twojego bloga trafiłam już właściwie po skompletowaniu zamówienia, bo chyba bym zbankrutowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szykuje listę kolorów które są wg mnie totalnie niezbędne :) mam nadzieje zamknąć się w 10

      Usuń
  9. Rewelacyjny ten kolor :)już go zamówiełam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger