Prawdopodobnie najsłodsze Water Decal świata part 2

Water Decal to najłatwiejsza forma zdobienia paznokci może ją wykonać każdy, na każdym typie paznokci od żelu po naturalną płytkę, od lakieru Essie po Wibo trzyma się dobrze, wygląda świetnie, czego chcieć więcej? W domu mam pokaźny zapas naklejek i ostatnio przekonałam się iż nie mozna ich przechowywać za długo, bo wysychają stają się sztywne i trudno nałożyć je na paznokieć nawet mimo dłuuugiego trzymania w wodzie.

W październiku otworzyłam opakowanie ślicznego wzoru, zużyłam je do połowy i teraz chciałam skończyć ale niestety wyschły i mimo iż nałożyłam je na paznokcie to nie trzymały się już tak idealnie jak świeże.

Semilac 088 Blue Ink Water Decal hybrydy niebieski naklejki wodne Diamond Cosmetics paznokcie białe koronka naturalna płytka długie paznokcie


Lakier hybrydowy użyty do tego zdobienia to Semilac 088 Blue Ink [tu klik]
Water Decal [tu klik]

Semilac 088 Blue Ink Water Decal hybrydy niebieski naklejki wodne Diamond Cosmetics paznokcie białe koronka naturalna płytka długie paznokcie amio

A jeżeli jesteście ciekawi jak wyglądały czarne to zapraszam [tu klik]

Semilac 088 Blue Ink Water Decal hybrydy niebieski naklejki wodne Diamond Cosmetics paznokcie białe koronka naturalna płytka długie paznokcie amio


5 komentarzy:

  1. te jasne bardziej mi się podobały, chociaż muszę przyznać, że wzór naklejek jest świetny. Tak samo jak kształt paznokci ;) Może to kwestia granatowego, za którym nie przepadam?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. naklejki świetne :) mi też bardziej podoba się ten mani z czarnymi, chyba przez to, że końce są ciemniejsze, a te białe optycznie niepotrzebnie poszerzają :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger