Zakupy z MAC


Nie lubię czekać, gdy coś mi się podoba chce to mieć prawie natychmiast. Od grudnia próbowałam kupić w MAC szminkę Russian Red okazało się to trudniejsze niż zakładałam :) w Poznaniu wyprzedane są wszystkie czerwienie, w Warszawie proszę dzwonić za dwa tygodnie (a później za kolejne dwa...). Mamy w poznaniu MACa ale co z tego skoro wszystko przez 2/3 czasu jest nie dostępne... Z pomocą przyszła strona internetowa Douglasa tutaj klik, ceny takie jak w MAC a ile gratisów ;)


Oczywiście gwiazda MAC Lipstick Russian Red Matte do niej wybrałam konturówkę w kolorze Cherry oraz Bazę Prep + Prime Lip

2 komentarze:

  1. kolor wygląda oszałamiająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że tak ciężko je dostać. Ja w Cambridge mam sklep Mac z dużym asortymenetem:) U mnie dziś też wpis kosmetyku z Mac.
    Obserwuję i ściskam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger