Mac Technique – Warsztaty Makijażu moje odczucia

Jeżeli jesteście zapisane do newslettera MAC (czasami proponują to podczas zakupów) dostałyście niedawno zaproszenie/ofertę udziału w kursie a raczej pokazie wykonywania makijażu.

Mac Technique – Warsztaty Makijażu MAC opinia recenzja szkolenie kurs poznań city center cosmetics eye oko kreska usta szminka


Pozwolę sobie przytoczyć treść maila:

MAC TECHNIQUE – WARSZTATY MAKIJAŻU

Kochasz makijaż tak jak My?
Zatem nic prostszego…

Z NAMI NAUCZYSZ SIĘ JAK ROBIĆ PERFEKCYJNĄ KRESKĘ I IDEALNE CZERWONE USTA 
ORAZ JAK NAJLEPIEJ WYKONAĆ MAKIJAŻ DZIENNY I SMOKY EYES.

WYJDŹ JAKO EKSPERT Z TOREBKĄ PEŁNĄ NOWYCH PRODUKTÓW MAC!!! 

KRESKA + CZERWONE USTA - 06.02.2015 (piatek) 15:00-17:00
 SMOKY EYES - 06.02.2015 (piątek) 18:00-20:00

             MAKIJAŻ DZIENNY - 07.02.2015 (sobota) 11:00-13:00

 SMOKY EYES - 07.02.2015 (sobota) 14:00-16:00

Salon MAC CITY CENTER

* WYKUPIONY VOUCHER = GWARANCJA MIEJSCA
** ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA

Mac Technique – Warsztaty Makijażu MAC opinia recenzja szkolenie kurs poznań city center cosmetics eye oko kreska usta szminka


 Brzmi ciekawie więc się skusiłam tym bardziej że MAJLAJF cały czas bombarduje Instagram idealnie pomalowanymi ustami więc uznałam że też chce. Zapisałam się na kreskę i usta koszt takiej przygody to 250zł do wykorzystania po pokazie jako voucher na zakupy (uwaga voucher działa tylko w dzień kursu). Normalnie wydanie w MAC 250 to chwila moment ale w przypadku sklepu w Poznaniu gdzie większość popularnych kolorów jest wykupiona to już nie jest takie proste :)

No ale wracając do mojej opinii o warsztatach makijażu organizowanych przez MAC. Prowadził je Pan Adam świetny fachowiec bardzo kompetentny i widać że z wielką pasją wykonuje swój zawód. to jak najbardziej na plus. Teraz minusy których niestety jest znacznie więcej, warsztaty planowane na 15:00 zaczynają się o 15:20 mają się składać z dwóch części pierwsza pokaz na modelce i druga wykonywanie makijażu przez kursantki na sobie (z pomocą pań ze sklepu). Całość miała trwać 2 godziny gdyby zaczeło się o czasie to może by się udało zmieścić w planie…

Warsztaty odbywały się na korytarzu centrum handlowego :) wiec w piątek o godzinie 16:00 w city center gdy studenci jadą do domu a poszukiwacze promocji ruszają na łowy ja siedziałam w przejściu pomiędzy Douglasem a Sklepem z walizkami i próbowałam przyswajać wiedzę :D w międzyczasie jedna z Pań Makówek biegała wokół nas i robiła zdjęcia.

Jeżeli chodzi o tematykę warsztatów to niestety byłam zawiedziona że był wykonywany cały makijaż czyli baza podkład korektory na co zmarnowaliśmy prawie 30 minut, kreska i usta zajeły 15 minut a reszta to była reklama produktów…

Możliwe że jestem zbyt wymagająca i na takich warsztatach oczekiwałam zobaczyć parę rodzajów kreski i minimum 2 wersje ust a dostałam jeden makijaż i masę reklamy… Ja już nie skorzystam z takiej formy nauki, czułam się źle siedząc na korytarzu z jednej strony próbując unikać spojrzeń klientów centrum handlowego z drugiej robiąc uniki przed panią makową fotografką…

Mac Technique – Warsztaty Makijażu MAC opinia recenzja szkolenie kurs poznań city center cosmetics eye oko kreska usta szminka


Moje zakupy po szkoleniu:

  • Pro Longwear Paint Pot w kolorze Soft Ochre 80zł
  • Pędzelek do eyelinera 85zł
  • Fix + 30ml 42zł
  • Lotion Matifiante 42zł
Mac Technique – Warsztaty Makijażu MAC opinia recenzja szkolenie kurs poznań city center cosmetics eye oko kreska usta szminka



Co wy myślicie o takiej formie nauki?


8 komentarzy:

  1. Rozumiem Twoje rozczarowanie. Warunki rzeczywiście były niezbyt komfortowe. Mnie też stresują takie rzeczy, jak robienie mi zdjęć tak po prostu, itp.

    Chętnie bym się nauczyła malować usta jak Majlajf. ;-) Ale rzeczywiście... wszystko w 15 minut?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak 15 minut kreska + usta taki makowy fast food

      Usuń
  2. Czemu mam wrażenie że takie warsztaty są organizowane tylko po to by zareklamować własną markę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak to wyglądało musisz mieć ten pędzelek bo bez niego się nie uda...

      Usuń
  3. Zróbmy sobie warsztaty przy winie! Ale nie gwarantuję, że kreska wyjdzie prosta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie mimo artystycznej kreski, pewnie i tak nauczę się więcej niż w Mac ;)

      Usuń
  4. A po warsztatach dostałaś jakieś zaświadczenie czy cokolwiek, że w nich uczestniczyłaś?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger