Semilac Hard Milk instrukcja krok po kroku

Semilac Hard Milk to idealny sposób na uzyskanie pięknych paznokci w godzinę, bez wychodzenia z domu a przede wszystkim bez niszczenia naturalnej płytki.



Niezbędny sprzęt i materiały:
- Lampa [link do sklepu]
- Formy
- Pilniki
- Odtłuszczacz
- Baza i Top
- Semilac Hard Milk już od 29 zł [link do sklepu]

Aktualnie na moim Instagramie trwa rozdanie w którym można wygrać pełen zestaw Semilac zachęcam do udziału -> klik



Opłacalny jest zakup zestawu startowego i po prostu dokupienie Hardi [Link do oferty na zestaw startowy]

1. Pierwszym krokiem zawsze jest usunięcie skórek wokół naszych paznokci nie zależnie od tego co z nimi będziemy robić będą lepiej wyglądać z zadbanymi skórkami :-) Ja używam żelu do rozpuszczania i to też polecam Wam.

2. Producent zaleca zmatowienie płytki paznokcia przed rozpoczęciem, ja tego nie robię. Paznokcie trzymają się u mnie 2 tygodnie i jest to dla mnie wystarczający czas.

3. Nakładamy bazę


4. Zakładamy formę pod paznokcie. Starajmy się żeby forma jak najmocniej przylegała pod paznokieć musi być też delikatnie skierowana w dół żeby uzyskać naturalne wygięcie płytki.



5. Na przygotowane formy rozpoczynamy aplikacje Harda Milk. Proponuję zacząć od robienia końcówki po pierwsze pomoże nam to umocować formę a po drugie wzmocni całą konstrukcje. Na tym etapie nie martwcie się kształtem stawiamy na tworzenie stabilnej budowy. Polecam zrobić każdy paznokieć oddzielnie, a jeżeli nie macie na to czasu to chociaż podzielnie na kciuk i resztę. Utwardzamy w lampie 40sek 



6. Kolejną warstwę nakładam już na cały paznokieć jest ona cieńsza niż pierwsza warstwa którą robiliśmy końcówkę. Utwardzamy 40sek. (tu już możemy robić wszystkie palce jednocześnie)



7. No i 3 warstwa również 40sek pod lampą. Ta warstwa w przypadku Milk zapewnia już nam ładny kryjący kolor.



8. Ściągamy formy i odtłuszczamy płytkę.

9. Na tym etapie zaczynamy opiłowywać paznokcie do pożądanego kształtu. 





10. Po opiłowaniu ponownie odtłuszczam płytkę i nakładam 4 (ostatnią) warstwę hard

11. Nakładam Top i odtłuszczam. Paznokcie są gotowe! 




Uwagi: Wydaje mi się że Milk ma delikatnie inną konsystencje niż klasyczny hard, jest bardziej gęsty przez co mniej spływa z formy, przyznaję że ułatwia to pracę 
Nie śpieszcie się, zwłaszcza jeżeli robicie to pierwszy raz. 

Planujecie tak przedłużyć paznokcie? 




59 komentarzy:

  1. Bardzo ładny efekt- taki naturalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio kupiłam zwykły Hard, a teraz po tej recenzji żałuję że nie milk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyczny też jest super tylko że musisz na niego nałożyć kolor :)

      Usuń
  3. Juz wiem jak te wszystkie Rihanny i inne dają radę mieć ciągle długie paznokcie XD
    Sama bym się na to nie zdecydowała, bo wolę mieć krótkie a swoje, niż jakieś dorabiane... Ale muszę przyznać, że u Ciebie w ogóle nie widać, że masz przedłużone i wyglądają ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też normalnie swoje naturalne mam bardzo długie i jak rosną to się przyzwyczajam do długości stopniowo a tu jest taki jedno dniowy szok :)

      Usuń
  4. Przepiękne! Podobają mi się, bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  5. O ile dobrze pamiętam, chciałaś ze mną zamawiać lakiery do stempli mundo de unas. Amethyst robi wspólne zamówienie na nailland, gdzie te lakiery są, także zachęcam do dołączenia się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przedłużałam już przezroczystym hardem. Nawet mi się spodobało, choć nie nosiłam nigdy prawdziwych żeli, trudno mi porównać. Trzymał się tyle samo co zwykła hybryda. Widzę, że przedłużyłaś nieco więcej niż zaleca producent - jak się trzymają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzyma się świetnie, ale pisanie na klawiaturze nie jest przyjemne ;-)

      Usuń
  7. Efekt końcowy jest fenomenalny :D
    Nie wiem ,czy poradziłabym sobie z taką technologią sama :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli i wszystko da się zrobić, za pierwszym razem też miałam problemy z odpowiednim kształtem

      Usuń
  8. no w semilakach jest moc :D pracuję w sklepie i je sprzedaje i szczerze powiedziawszy inne teraz nie idą ;)!

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak wygląda sprawa ze ściąganiem? Działa na aceton czy jednak jak żel i trzeba spiłować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już o tym pisałam zapraszam do posta http://hola-paola.blogspot.com/2015/04/instrukcja-jak-zdjac-semilac-hard.html

      Usuń
  10. jak dla mnie nie wygląda to dość naturalnie, na pierwszy rzut oka widać, że są sztuczne :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nawet naturalne wyglądają jak sztuczne :)

      Usuń
    2. Bardzo widać. I takie grubaśne, wypukłe i odstające. Okropność.

      Usuń
  11. Szczęka mi opadła, w życiu nie umiałabym zrobić sobie czegoś takiego. Jestem i leniwa i zbyt szybka. Moim zdaniem efekt jest dość naturalny, aż chciałabym spróbować ale zupełnie nie mam doświadczenia z hybrydami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzywdy sobie tym produktem nie zrobisz więc można się uczyć :)

      Usuń
  12. Ja dzisiaj próbowałam i myślę, że wyszło całkiem nieźle:D z resztą możesz sama zobaczyć, bo wrzuciłam u siebie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przedłużam regularnie hybrydy zwykłym hardem, ciekawa jestem czy praca z tym milk byłaby znacząco przyjemnejsza, czy jednak nie warto się kusić na nowość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm... jeżeli dobrze sobie radzisz z budową żelem to spokojnie możesz kupić klasyczny hard, a jeżeli dopiero się uczysz to idź w milk jest łatwiej

      Usuń
  14. czy na taką hybrydę hard w koloze naturalnym można potem nałożyć kolorową hybyrdę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorze * (słownik w telefonie, przepraszam) :)

      Usuń
    2. Jasne będzie bardzo ładnie podbijać neonowe kolory

      Usuń
  15. hej hej:) Bardzo ciekawy wpis a paznokcie bardzo efektowne;) Zastanawiam się tylko czy one są sztywne i twarde na tyle by wytrzymac codzienne obowiązki typu pranie, zmywanie naczyń itp ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie nosisz rękawiczek to myślę że wytrzymają około tygodnia

      Usuń
  16. Witaj, gdzie mogę kupić formy do przedłużania paznokci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam allegro http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=szablony+formy+do+przed%C5%82u%C5%BCania+paznokci+500szt&bmatch=engagement-v6-fallback-0-0-0629

      Usuń
  17. W którym momencie na przedłużone paznokcie hardem można położyć kolor? Po 3 warstwach harda mogę położyć 2 warstwy koloru i na to top? Czy przedłużane w ten sposób paznokcie nie są miękkie i elastyczne? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak, baza, hard, kolor, top w tej kolejności

      Usuń
  18. Zastanawiam się właśnie nad kupnem. A czy jak np. zrobię 2 wastwy Hard Milk + kolor hybrydowy to będą się trzymać? Bo nie chcę wydawać kasy na Milk i na bezbarwny :P?

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam :)
    Zaczynam swoja przygode z hybrydami i bede robila wg Twoich wskazowek wiec powinno byc oki ;) tylko czy za kazdym razem (po kazdej warstwie) powinno sie uzywac cleanera ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam pytanie czy Hard Milk jest twardy i nie ugina sie? Pytam bo zakupiłam Hard rosa do przedłużania i niestety, przedłużana końcówka jest elastyczna, giętka, mogę nią wyginać w różne strony. A nie o to mi chodziło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym filmie widac jak twardy jest hard https://instagram.com/p/6NkiBBM9wT/

      Usuń
  21. Dziękuję, wiec albo moja Rosa jest wybrakowana albo...ja swoja mogę bez większego problemu wyginać, a mam tylko przedłużony paznokieć o 3-4 mm. Nie wspomnie o takiej długości którą Ty posiadasz:)
    Hm...Polecasz bardziej Milk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milk jest najłatwiejszy w obsłudze więc jeżeli się uczysz to warto od niego zacząć

      Usuń
  22. tak sobie pomyślałam, czy może wina leżeć bo stronie lampy? mam ją od dawna i żarówki mogą nie posiadać już swojej mocy?

    OdpowiedzUsuń
  23. Moj hard milk dzis zakupiony nie jest jednolitego koloru...tz jest bezbarwny ze smugami jasnego rozu czy to normalne? Pani w sklepie powiedziala ze tak ze przed uzyciem trzeba go wymieszac to prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest podobnie nie wpływa to na jego działanie

      Usuń
  24. Moj hard milk dzis zakupiony nie jest jednolitego koloru...tz jest bezbarwny ze smugami jasnego rozu czy to normalne? Pani w sklepie powiedziala ze tak ze przed uzyciem trzeba go wymieszac to prawda?

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeżeli dajemy na to kolor 2 razy i top to też mają być 4 warstwy harda?

    OdpowiedzUsuń
  26. Jezeli na milk chce nalozyc inny kolor, czy nadal nakladam 3 warstwy hard i 2 innego koloru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 warstwy Hard to absolutne minimum, kolor może być jedną warstwą (oczywiście jeżeli uzyskasz dzięki tej jednej warstwie efekt krycia)

      Usuń
  27. Probowalyscie harda na innej bazie niz semilac? daje rade?

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne! Właśnie dziś będę robiła swoje pierwsze przedłużane paznokcie. Bardzo dobry post! :):)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kupiłam ostatnio swój pierwszy zestaw do hybryd, a ponieważ mam bardzo łamliwe paznokcie od razu dorzuciłam do zamówienia Harda Milk.

    Czy to normalne, że jest dwuskładnikowy i przed nałożeniem, trzeba go wymieszać aby był jednolity? czy dostałam może jakiś wadliwy egzemplarz który przy odstaniu się rozwarstwia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, u mnie jest bardzo podobnie nie przejmuj się tym bo nie osłabia to jego trwałości po prostu wymieszaj przed użyciem

      Usuń
  31. Hej, mam pytanie odnośnie minimalnej mocy lampy potrzebnej do utwardzenia Hard Milk. Czy lampa UV LED 9W wystarczy?

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny tutorial :) Piękny efekt uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger