Czy warto kupić Effect Base - Test

Właśnie pojawiła się na rynku pierwsza baza dedykowana do efektów, świetna informacja tuż przed sezonem na syrenkę. Produkt ma przedłużać trwałość manicure, oraz podkreślać błysk efektów, Effect Base jest odpowiedzią na problem odpryskiwania efektów od płytki paznokcia, sama mam z tym problem zwłaszcza gdy chce mieć syrenkę na paznokciach u stóp, dlatego jestem bardzo ciekawa czy działa tak jak deklaruje producent.



Effect Base zasila już całkiem pokaźne grono baz Indigo, ja sama używam kilku w zależności od tego jaki efekt chce uzyskać.
Uznałam że najlepszym testem bazy będzie użycie jej na gołych wzornikach i do porównania na kolorze. Ocenię jak przykleja się do niej efekt i czy w porównaniu ze zwykła baza jest jakaś różnica. 

Do testów wybrałam trzy efekty metal manix, syrenkę, glammer i syrenkę black.



Starałam się obfotografować najlepiej jak potrafię wzornik ale niestety z efektami jest także większość z nich widać tylko na żywo. Nowa baza jest zdecydowanie dużo bardziej lepka po utwardzeniu niż klasyczna protein base, przez to dużo lepiej przykleja się do niej efekt. Całość najlepiej stosować jest na kolorowy lakier nakładając efect base wtedy kolor daje nam odpowiednie podbicie A baza idealnie kleji efekt do paznokcia. Myślę że nie jest obowiązkowa pozycja w naszej kolekcji Lakierów ale jeżeli ktoś bardzo lubi nakładać pyłki efekty lub ozdoby to powinien się pochylić nad nią, zastanawiam się czy na rynek w przyszłości wyjdzie top podbijający efekty. To by było bardzo ciekawe rozwiązanie i nie było by ryzyka dostania się drobinek efektu do topu, co mi się zdarza bardzo często.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hola paola , Blogger