Coachella Nails z Indigo Glass

Dla mnie Coachella jest festiwalem zdjęć, nigdy tam nie byłam oglądałam 1 000 000 zdjęć na Instagramie i widziałam część koncertów na Youtubie. Jak każdy prawdziwy bloger uważam się już za eksperta w temacie ;-) za Polską wersję festiwalu chyba możemy poznać nasz open air festiwal, tam też nigdy nie byłam, no ale mi opowiadali i zawsze można pomalować paznokcie w tym klimacie.



Teraz tak, mamy dwie opcje, możemy przedłużyć paznokcie, sprawdzi się podczas festiwalu na którym jest dosyć czysto, nocujemy w hotelu i nie musimy się specjalnie martwić o higienę. Druga opcja jest bardziej polowa i tutaj zalecam krótkie paznokcie z odjechanymi wzorami. W obydwu przypadkach lepiej zdecydować się na hybrydę, bo jest dużo bardziej niezawodna i nie bedziemy musiały się martwić poprawianiem lakieru który odprysł. 

Ja stawiam na mega kolorowe Glass Nails, do jej wykonania będę używać jednej z najnowszych kolekcji Indigo.

Kolejność działania:

1. Zaczynamy od przygotowania paznokcia jak w przypadku zwykłego manicure, odsuwamy lub wycinamy skórki, matowimy płytkę.

2. Nakładamy bazę oraz kolor



3. Stemple możemy nakładać na nieodtłuszczona lub odtłuszczoną powierzchnie. W żaden sposób nie wpłynie to na jakość lub trwałość naszego wzoru (testowałam). Jeżeli jesteśmy nie zadowolone z odbicia stempla możemy zmyć go przy pomocy cleanera, nie jest to szkodliwe dla warstwy koloru.



4. Gdy wzór zostanie umieszczony na paznokciu pokrywamy całość topem i gotowe.


Do wykonania tego zdobienia użyłam zestawu z Born Pretty Store

Warto zainwestować w bezbarwny stempel jeżeli chcemy widzieć ułożenie wzoru, to bardzo pomaga przy centrowaniu. Ten model bardzo ładnie podnosi lakier z płytki, sama byłam zaskoczona że działa aż tak dobrze, kiedyś zamówiłam stempel za 10$ i ten z chin jest równie dobry jak nie lepszy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hola paola , Blogger