Nowe kolory Mineral Base

Uwaga, uwaga są nowe kolory Mineral Base, czyli produktu który uważam za jeden z hitów roku 2018. Praktycznie używam Porcelain na zmianę z Protein Base i mam wrażenie że to najlepsze bazy dostępne aktualnie na rynku. W przypadku Porcelain zdarza się że noszę tylko ją na paznokciach bez żadnego dodatkowego koloru, jest to bardzo wygodne i niesamowicie szybkie rozwiązanie. Tym bardziej ucieszyła mnie informacja o nowych kolorach w rodzinie baz mineralnych.



Indigo wprowadziło na rynek dwie nowe wersje kolorystyczne, bazują na kolorze natural z pierwszch wersji kolorystycznych natomiast zostały dodane do niej drobinki.


Indigo Wake Up No Make Up - Mineral Base, którą pokochałyście,  w nowej wersji!  Baza mineralna
w odcieniu Natural wzbogacona o blask złotych drobinek. I to oczywiście mój faworyt bo ma złoto, wszystko do czego doda się złoto automatycznie staje się lepsze.



Indigo Delikates – ukochany produkt naszych klientek w nowym wcieleniu: najczęściej wybierany przez Was odcień bazy mineralnej (Natural) połączony z blaskiem srebrnego pyłu! Srebro budzi mój mniejszy zachwyt, ale nazwa kojarzy mi się z płytą OOMPH! - Delikatessen więc jak najbardziej poprawia mi humor.

Dlaczego uważam bazy mineralne za produkty rewolucyjne, przede wszystkim szanuje podejście skracania czasu aplikacji lakieru. Większość dziewczyn i tak na co dzień nosi kolory nude a jeżeli podobają im się odcienie baz mineralnych mogą ograniczyć się do używania samej bazy i zmniejszyć czas malowania nawet do 15 minut raz na dwa tygodnie, czy to nie jest cudowna perspektywa? Każda z nas jest w stanie znaleźć w grafiku paręnaście minut, które w rezultacie sprawią że przez resztę tygodnia będziemy się czuły bardziej "ogarnięte".



Aplikacja bazy bez koloru, jest banalnie prosta. Wystarczy odtłuścić płytkę paznokcia przed aplikacją bazy, możemy to zrobić przy pomocy czystego acetonu, po odparowaniu acetonu możemy zacząć malowanie. Ja zawsze nakładam dwie cienkie warstwy, zauważyłam że taka ilość ładnie utwardza mój paznokieć przez co jest on mniej podatny na złamania. Każdą z warstw utwardzam minutę pod lampą, następnie zostawiam je do ostygnięcia około 2-4 minuty (w tym czasie najczęściej sprzątam sprzęt do malowania) dopiero po ostygnięciu przemywam paznokcie cleanerem Shea przy pomocy klasycznego płatka kosmetycznego, jest on delikatniejszy niż waciki bezpyłowe które swoją twardą powierzchnią mogą pozbawić bazę blasku. Po przemyciu nasza stylizacja jest skończona, a uzyskany efekt jest bardzo naturalny i sprawia że paznokcie wyglądają zdrowo.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hola paola , Blogger