Najpiękniejsze zielone lakiery hybrydowe

Zieleń jest kolorem, który urósł do rangi najważniejszego odcienia tej jesieni, przyznaje że ja nigdy wcześniej nie nosiłam zielonych lakierów na paznokciach, ale kolory które wyszły w najnowszych kolekcjach Sary i Natalki  totalnie mnie zachwyciły i postanowiłam, że muszę wypróbować wszystkie. I sprawdzić czy mojej raczej nudnej szafie są stroje do których mogła bym nosić zieleń.


W kolekcji z jesieni 2017 był zaledwie jeden kolor który można zaliczyć do zieleni, Glam Mom stał się bardzo szybko ulubieńcem, ale nie spodziewałam się że w tym roku Indigo pójdzie w kierunku takich zestawień kolorów, myślałam że będzie to bezpieczna kolekcja składająca się ze sprzedażowych pewniaków a otrzymałyśmy dwie niezwykle dopracowane i dojrzałe palety kolorów, może nie będą się podobać każdemu, ale mi się podobają, są przepiękne i niezwykle mnie inspirują.

Z czym nosić zieleń na paznokciach

Zieleń bardzo dobrze komponuje się z kolorem musztardowym, który jest niezwykle popularny jesienią. Możemy uzupełnić też szare i różowe stylizacje, będzie to modne przełamanie.




Nowe podejście do zieleni

Od dawna gdy ktoś mówi zielone paznokcie, to ja mam w głowie wizję miętowego koloru, nigdy mi nie przyszło w sumie do głowy żeby spróbować innych, bardziej odważnych wersji.



Taki Khaki - kolekcja Sary Boruc jak dla mnie najładniejszy kolor z całej serii. Jest też idealny do rozpoczęcia przygody z zielonymi paznokciami rozbielona zieleń, bardzo smakowita, trochę pistacjowa.

Martini Olive - również pochodzi z kolekcji Sary Boruc, chyba nie trzeba go jakoś specjalnie opisywać już sama nazwa doskonale określa jego kolor. Oliwka jest dość intensywna i zdecydowanie jest rozwiązaniem dla zaawansowanych użytkowniczek zielonych lakierów.

Million $ Babe - pierwsza pozycja od Natalii Siwiec, to odcień który oglądając na żywo sprawił mi wiele kłopotu, myślałam że to brąz i nie do końca mogłam go przypasować do zieleni, ale na zdjęciach nie ma wątpliwości to dojrzała zieleń taka jak na banknotach ;-)



Alter Ego - kolejna pozycja od Natalii, bardzo ciemny odcień szmaragdów. Doskonałe krycie sprawia że jest rozwiązanem na szybki manicure wystarczy jedna warstwa i możemy śmigać w miasto.

Admiral - Butelkowa zieleń pozornie może przypominać Alter Ego, ale na żywo widać różnicę kolor podobnie jak poprzednik bardzo dobrze kryje doskonale pasuje do klasycznych stylizacji.


Jak widzicie wybór jest ogromny, możemy wybrać kolor który uzupełni Twoją kolekcje i ożywi jesienne stylizacje. Jestem bardzo ciekawa czy macie już zielone lakiery u siebie, używacie ich cały rok, czy tylko jesienią?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hola paola , Blogger