Moon Mani z użyciem Super Matte

Moon Mani to moje ulubione zdobienie niewymagający żadnych dodatkowych osób poza lakierami którymi będziemy malować fajne jest to że możecie dziś po prostu postanowić że robicie Moon Mani i tak naprawdę wszystkie rzeczy już macie w domu.



Zawsze jak zaczynam z jakimś zdobieniem zaczynam delikatnie i robię klasyczną wersję żeby poćwiczyć tą metodę a tu nie byłam do końca pewna czy rysowanie idealnych łuków mi wyjdzie okazało się ze z użyciem cieniutkiego pędzelka bardzo łatwo poprowadzić proste linie nawet tak drżącą ręka jak moja. 

Jako bazę użyłam Mineral Base w kolorze Porcelain chciałam żeby bazowy kolor trochę ujednolicił mój kolor płytki Mineral Base występuje w aż czterech wersjach kolorystycznych i każdy może dobrać kolor idealny dla siebie. Bazę utwardzam pod lampą.



Jako kolor wybrałam nowość z kolekcji Sary Boruc stworzonej we współpracy z Indigo Business Woman klasyczna czerwień w neutralnej tonacji trochę niczym kultowa szminka z kolekcji Rihanny mam wrażenie ze będzie pasować każdej kobiecie, jeżeli potrzebujesz czerwieni do pracy która jednocześnie sprawdzi się na wieczorne wyjście to, Business Woman będzie idealna. 

Zaczęłam od dokładnego pomalowania końcówki paznokcia skupiłam się na rozprowadzeniu lakieru maksymalnie wysoko ale wykańczać będę łuki już przy pomocy precyzyjnego pędzelka 005.



Kiedyś do Moon Mani używałam szablonów ale nie do końca podobał mi się efekt końcowy  szablony miały jaden kształt a moje paznokcie maja bardzo różne rozmiary i delikatnie mówiąc wyszło to bardzo średnio. Dużo lepszy efekt daje użycie precyzyjnego pędzelka i samodzielne dopasowanie kształtu do każdego paznokcia. 

Nie będę kłamać malowanie trochę trwało dawno nie trzymałam w dloni pędzelka i zawsze chwila musi minąć zanim przywyknę ale prawa ręka już poszła dużo szybciej. Dobre jest to że bazę mamy już utwardzona i jeżeli coś nie pójdzie tak jak powinno to możemy po prostu zmyć kolor przy pomocy czystego cleanera. 
Uznałam że chciałabym spróbować użyć matowego topu, będzie idealnie pasował do zimowego klimatu. To chyba moje pierwsze użycie Super Matte i jestem aż zaskoczona jak pięknie matuje, efekt matu jest bardzo jednolity a paznokcie stają się niesamowite w dotyku wręcz welurowe bardzo mi się podoba.



To zdobienie możemy wykonać w przeróżnych kombinacjach bardzo często końcówka którą ja zostawiłam pustą jest malowana metaliczny srebrny lub złoty kolor dodaje bardzo dużo uroku i świetnie sprawdzi się np. na świąteczną kolację lub sylwestrowe wyjście. Ja zdecydowałam się na bardzo klasycznym czerwoną wersję z pozostawionym pustym polem pół księżyca, noszę już jakiś czas i coraz bardziej mi się podobają skuszę się jeszcze na czarna wersje ze złotymi księżycami  akurat mam lakier z kolekcji ślubnej Say yes i on będzie idealnie nadawał się jako złota baza. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hola paola , Blogger