Wybieramy najładniejszą kolekcję cz. 2

Robi się coraz ciekawiej, z każda kolejna kolekcja coraz trudniej jest wybrać ulubieńców. Najnowsze zestawy kolorystyczne są bardzo dobrze przemyślane, sprawiają ze gdy widzę je w całości nie mogę zdecydować się na jeden kolor. Doskonałym przykładem jest Mama Style, mam wrażenie ze podoba mi się z niej każdy kolor.

Mama Style


Kolekcja została wypuszczona w końcówce 2017 roku i zrobiła sporo zamieszania. Ma bogata paletę szarości i odcieni nude, jednocześnie jest tam kilka unikatowych ciemnych lakierów. Połączenie idealne, najczęściej sięgam po kolory Glam Mom, Call me Angelina, Its a girl, Mamarazzi, Pompolina 



X SIN


Kolekcja stworzona przy współpracy z Sara Boruc, powiem szczerze brakowało mi takich kolorów. Bardzo klasyczne, całoroczne i ponadczasowe czerwień która można nosić w kółko i nigdy nam się nie znudzi, będzie pasować do każdego stroju i na każda okazje. Moi ulubieńcy to My Name Is Sara, Devil Wears Red, Sin City, Diamonds For Breakfast


Wedding 


Ta kolekcja była dla mnie całkowitym zaskoczeniem, zupełnie się jej nie spodziewałam ale jak zobaczyłam te kolory Omg miłość od pierwszego wejrzenia ;-) nawet nie wiem czy jestem w stanie wybrać ulubieńców w wedding każdy kolor jest piękny. How Big Is Your Diamond? mógł by być moim kolorem do ślubu ;-) ewentualnie I'm Not Sure

We Are The Colors


Pierwsza kolekcja reklamowana w TV, składa się z pięknych nasyconych kolorów, jest idealna na lato. We are the kolors jest idealna dla osób kochających turkus i odcień morskiej zieleni mamy w niej aż cztery kolory z których można wybierać. Ja bardziej skłaniam się do różu wiec jako ulubieńców wskazuje 


Duplikaty


Posiadam wszystkie kolekcje i jak na moje oko zdążają się duplikaty. Oczywiście dużo zależy od światła w którym oglądamy kolory, bliźniaczo podobne są Koko Loko i Superduper, Paris Blue i Billionaire o dziwo nie mogę wskazać żadnych duplikatów wśród odcieni nude każdy z nich ma delikatnie inny odcień.







Gdybym miała wybrać jedna kolekcje i używać tylko jej do końca życia była by to kolekcja Mama Style co prawda bardzo by mi brakowało czerwieni ale są tam kolory które godnie zastąpiły by ją na paznokciach. 

2 komentarze:

  1. Do moich ulubionych należy chyba X SIN. Wszystkie kolorki są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zakochałam w tej We Are The Colors! Ale może dlatego, że idealnie pasują mi na lato, lubię kolory w słoneczne dni. Przez resztę roku sięgałabym też po Mama Style :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger