B. Loves Plates BLP11-16 lakier do stempli testy recenzja

Chyba nikt nie ucieszył się tak jak ja na wiadomość że będzie można kupić lakiery do stempli Polskiej produkcji, lakiery marki B. Loves Plates i Colour Alike możecie dostać na Allegro lub na stronie Colour Alike, ja kupiłam zestaw kolorów + biały

B. Loves Plates BLP02 BIAŁY
BLP11 - B. a Blue Ocean 
BLP12 - B. a Fresh Mojito
BLP13 - B. a Sunshine
BLP14 - B. a Juicy Tangerine
BLP15 - B. a Sunset
BLP16 - B. a Berry Smoothie

Recenzja opinia test B. Loves Plates BLP02 BIAŁY  BLP11 - B. a Blue Ocean   BLP12 - B. a Fresh Mojito  BLP13 - B. a Sunshine  BLP14 - B. a Juicy Tangerine  BLP15 - B. a Sunset  BLP16 - B. a Berry Smoothie

+ Kolory tych lakierów są naprawdę ładne
+ Cena około 15zł za buteleczkę jest ceną do zaakceptowania
+ Dostępność w Polsce
+ Kolory naprawdę widać na czarnym tle (to duży plus)
- Mam kilka stempli one działają tylko na jednym
- Jak już uda się je odbić zostają dziury we wzorach

B. Loves Plates BLP02 BIAŁY  BLP11 - B. a Blue Ocean   BLP12 - B. a Fresh Mojito  BLP13 - B. a Sunshine  BLP14 - B. a Juicy Tangerine  BLP15 - B. a Sunset  BLP16 - B. a Berry Smoothie

Jeżeli dążysz do perfekcyjnego odbicia wzoru to lakiery przyprawią cię o łzy po 6 podejściu (różne płytki, klika rodzajów stempli) oficjalnie ogłaszam że efekt jest po prostu słaby, za żadnym razem odbicie nie wyszło idealnie ani na papierze ani na paznokciu. W liniach pojawiają się dziury na większych wzorach dziury są większe jak dla mnie jest to bardzo widoczne. (jak klikniesz na zdjęcie to się powiększy)

B. Loves Plates BLP02 BIAŁY  BLP11 - B. a Blue Ocean   BLP12 - B. a Fresh Mojito  BLP13 - B. a Sunshine  BLP14 - B. a Juicy Tangerine  BLP15 - B. a Sunset  BLP16 - B. a Berry Smoothie

B. Loves Plates BLP02 BIAŁY  BLP11 - B. a Blue Ocean   BLP12 - B. a Fresh Mojito  BLP13 - B. a Sunshine  BLP14 - B. a Juicy Tangerine  BLP15 - B. a Sunset  BLP16 - B. a Berry Smoothie

B. Loves Plates BLP02 BIAŁY  BLP11 - B. a Blue Ocean   BLP12 - B. a Fresh Mojito  BLP13 - B. a Sunshine  BLP14 - B. a Juicy Tangerine  BLP15 - B. a Sunset  BLP16 - B. a Berry Smoothie

B. Loves Plates BLP02 BIAŁY  BLP11 - B. a Blue Ocean   BLP12 - B. a Fresh Mojito  BLP13 - B. a Sunshine  BLP14 - B. a Juicy Tangerine  BLP15 - B. a Sunset  BLP16 - B. a Berry Smoothie

B. Loves Plates BLP02 BIAŁY  BLP11 - B. a Blue Ocean   BLP12 - B. a Fresh Mojito  BLP13 - B. a Sunshine  BLP14 - B. a Juicy Tangerine  BLP15 - B. a Sunset  BLP16 - B. a Berry Smoothie

B. Loves Plates BLP02 BIAŁY  BLP11 - B. a Blue Ocean   BLP12 - B. a Fresh Mojito  BLP13 - B. a Sunshine  BLP14 - B. a Juicy Tangerine  BLP15 - B. a Sunset  BLP16 - B. a Berry Smoothie

B. Loves Plates BLP02 BIAŁY  BLP11 - B. a Blue Ocean   BLP12 - B. a Fresh Mojito  BLP13 - B. a Sunshine  BLP14 - B. a Juicy Tangerine  BLP15 - B. a Sunset  BLP16 - B. a Berry Smoothie

B. Loves Plates BLP02 BIAŁY  BLP11 - B. a Blue Ocean   BLP12 - B. a Fresh Mojito  BLP13 - B. a Sunshine  BLP14 - B. a Juicy Tangerine  BLP15 - B. a Sunset  BLP16 - B. a Berry Smoothie

B. Loves Plates BLP02 BIAŁY  BLP11 - B. a Blue Ocean   BLP12 - B. a Fresh Mojito  BLP13 - B. a Sunshine  BLP14 - B. a Juicy Tangerine  BLP15 - B. a Sunset  BLP16 - B. a Berry Smoothie

B. Loves Plates BLP02 BIAŁY  BLP11 - B. a Blue Ocean   BLP12 - B. a Fresh Mojito  BLP13 - B. a Sunshine  BLP14 - B. a Juicy Tangerine  BLP15 - B. a Sunset  BLP16 - B. a Berry Smoothie
Colour Alike vs. Kiko
Moja szczera opinia po kilku podejściach do stemplowania nimi jest taka że gdybym mogła ich spróbować przed zakupem nigdy bym ich nie kupiła. Możliwe że buteleczki które dostałam były felerne a cała reszta jest boska, możliwe że używam złego stempla, złej płytki, robię to za szybko, za wolno, możliwe że z czasem lakiery zmienią konsystencje i będą lepsze... Jeżeli naprawdę bardzo chcecie je mieć to kupie jeden a nie tak jak ja cały zestaw :-(

A może już je macie i u was działają? (kiedy mówię działają mam na myśli efekt co najmniej Konad)

8 komentarzy:

  1. nigdy nie mialam z tej firmy nic, u mnie jest słabo dostepna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Konad nie miałam, mam od B. Biały, fioletowy i niebieski. Kolorki działają ok, chociaż w takich temperaturach szybko wysychaja na stemplu - może to jest powód Twoich niepowodzeń?
    Jeśli chodzi o biel to jakoś intuicyjnie sięgam częściej po Mundziaka, bo wolniej schnie i jest więcej czasu na umieszczenie wzoru na paznokciu.
    Jakim stemplem odbijalas?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę takie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie działają. Ale na początku miałam problem, jakby wymagały trochę innej techniki stemplowania niż inne moje lakiery. Teraz jednak są już oswojone i ładniej śmigają :) I tak chciałabym MdU kiedyś *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam i używam ^^ Haha ciekawe czemu :D
    Dziękuję Ci za Twoją szczerą opinię :) Mam nadzieję, że jednak lakiery przy bliższym poznaniu będą się sprawować bardzo dobrze. Często zawartość konkretnego pigmentu ma znaczenie w wysychaniu czy nakładaniu, a później i w odbijaniu wzoru z płytki. Widzę, że używałaś płytki BPS z piórkowym wzorem - też ją mam i postaram się jeszcze dzisiaj odbić ten wzór wszystkimi lakierami :) Przyznam szczerze, że lakiery były testowane na moich płytkach i może stąd różnice przy odbijaniu. Może to być też oczywiście wina stempla - ja sama czasami potrafię odbijać jeden wzór po kilka razy, bo albo ja coś sknocę, albo akurat stempel źle wzór zbierze, albo zrobię to za wolno :)
    Gdybyś kiedykolwiek miała jakieś problemy z odbijaniem wzorów z płytek to wal śmiało - coś razem poradzimy :)
    Ciepło pozdrawiam i ściskam!
    B.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie tą opinią, do tej pory słyszałam same pozytywy. Hmmmm... Tak sobie myślę - nie masz ochoty odsprzedać z jednego/dwóch kolorów? Planuję zakup na próbę, może Cię uwolnię od któregoś bubla? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A to dziwne, ja nie mam z nimi większych problemów. Ale piórka z dziurami wcale nie wyglądają tak źle... Zresztą zawsze możesz powiedzieć, że tak miało być i już! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie one piękne! Najgorsze jest w tym to, że chciałam stemple (cały zestaw) i dostałam je. Wkurzało mnie, że nie umiem nimi robić, że mi nie wychodzi...więc je oddałam. Tak zazdroszczę Ci, że wychodzą... do tego też trzeba mieć smykałkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger