Paznokcie z Instagrama za 200 złotych!

Zamarzyły mi się paznokcie w kształcie migdała i kiedy już długość mojej naturalnej płytki umożliwiała opiłowanie w wymarzony kształt, jeden z nich złamał się tak fatalnie że nie było już co ratować, musiałam skrócić pozostałe by całość wyglądała znośnie. No i znowu musiałam czekać a bardzo tego nie lubię... Oczywiście można iść na skróty i zdecydować się na wykonanie paznokci metodą żelową ale jest to metoda jak dla mnie zbyt inwazyjna żel można usunąć tylko poprzez spiłowanie go więc jest duża szansa na uszkodzenie naszej płytki. 

Semilac Hard żelowe paznokcie fake nails polish lakier UV gdzie kupić jak zrobić diamond cosmetics Poznań poland long plastic instagram hola paola


O hard słyszałam już jakiś czas temu ale nigdy nie kusiło mnie żeby go kupić, a to duży błąd bo to produkt który warto mieć. Przypuszczam ze wypadek ze złamanym paznokciem załatwił by w 5 minut. Jest banalnie prosty w użyciu i co najważniejsze nie niszczy naszych naturalnych paznokci! 

Co będzie nam potrzebne:

  • Lampa UV LED - 9 W cena 99,00 zł
  • Baza do lakieru hybrydowego cena 21,00 zł
  • Hard cena 21,00 zł
  • Dowolny kolor 21,00 zł
  • TOP do lakieru hybrydowego 21,00 zł
  • Forma / szablon 17 zł 
Dodatkowo przygotuj:
  • Zmywacz z acetonem
  • Alkohol izopropylowy 
  • Patyczek 
  • Pilnik 
  • Polerka 
Wszystko kupicie TU.

Ok zaczynamy:
  1. Można delikatnie zmatowić płytkę (ja tego nigdy nie robię trzymają się świetnie przez 2 tygodnie i tyle mi wystarcza)
  2. Odtłuszczamy i nakładamy cienka warstwę bazySemilac Hard almond nails shape nude classic elegant clean nail natural perfect gel hybrydy hybryda bezbarwny fake nails polish
  3. Następnie dokładnie mocujemy formę i nakładamy pierwszą warstwę lakieru Hard
  4. U mnie wystarczają 3 warstwy by uzyskać odpowiednią twardość
  5. Odklejamy szablon i opiłowujemy płytkę do wybranego kształtu
  6. Nakładam kolejną warstwę hard na już opiłowaną płytkę i gotowe :)
Semilac Hard almond nails shape nude classic elegant clean nail natural perfect gel hybrydy hybryda bezbarwny fake nails polish Semilac Hard żelowe paznokcie fake nails polish lakier UV gdzie kupić jak zrobić diamond cosmetics Poznań poland long plastic instagram hola paola

Semilac Hard almond nails shape nude classic elegant clean nail natural perfect gel hybrydy hybryda bezbarwny fake nails polish Semilac Hard żelowe paznokcie fake nails polish lakier UV gdzie kupić jak zrobić diamond cosmetics Poznań poland long plastic instagram hola paola

Semilac Hard almond nails shape nude classic elegant clean nail natural perfect gel hybrydy hybryda bezbarwny fake nails polish Semilac Hard żelowe paznokcie fake nails polish lakier UV gdzie kupić jak zrobić diamond cosmetics Poznań poland long plastic instagram hola paola

Możemy się cieszyć wymarzoną długością bez żmudnego zapuszczania i wizyt w salonach. Tak przedłużone paznokcie u mnie wytrzymują dwa tygodnie, można na nie nałożyć dowolny kolor lakieru hybrydowego i ozdobić w dowolny sposób. Mając w domu zestaw za 200 zł możemy powtarzać ten zabieg przez minimum pół roku więc bez sprzecznie jest to tańsze i zdrowsze rozwiązanie niż żel lub akryl.

Semilac Hard almond nails shape nude classic elegant clean nail natural perfect gel hybrydy hybryda bezbarwny fake nails polish




Zapraszam na mój instagram:



25 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł i rzeczywiście cenowo wychodzi rewelacyjne. Zastanawiam się jakby sprawdził się Hard w utrwalaniu naturalnych paznokci, bo często zapuszczam na jakąś większą okazję i bach! kilka dni przed, któryś musi się złamać, a pewnie jedna warstwa w celu utrwalenia własnej płytki załatwiłaby sprawę.
    No i piękny miks, kolory bardzo w moim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chcesz tylko utwardzić płytkę wydaje mi się że sam kolor hybrydowy Ci wystarczy, hard może naprawić złamanie lub przedłużyć paznokcie :)

      Usuń
  2. Ja niestety mogę zapuszczac paznokcie max jeden cm za w miejscu, którym kończy sie skóra/palec (mam nadzieję że wiesz o co kaman), bo dłuższe przeszkadzają mi w codziennych obowiązkach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótkie paznokcie mogą być równie efektowne jak długie, wystarczy popracować nad idealnym kształtem i efekt wow gwarantowany :)

      Usuń
  3. Wow, super sprawa, nie wiedziałam, że takie coś jest! A jak ze ściąganiem? Tak samo jak zwykłe hybrydy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odchodzi idealnie od paznokcia wystarczy kompres z acetonu.

      Usuń
    2. Dzięki! Będę musiała sobie kiedyś coś takiego sprawić, mojej mamie powinno tez się spodobac :)

      Usuń
  4. Ostatnio zamówiłam Hard'a, w razie jakby coś mi się ułamało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mega efekt 😄 myslisz ze mozna polozyc go na tips ? nie mam wprawy w szablonach .. 😯

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był by bardzo ciekawy eksperyment. Ale obawiam się tego że tips trzeba najpierw przykleić do paznokcia i jeżeli użyjesz do tego celu kleju to pamiętaj że hybryda prędzej czy później zacznie się odklejać od paznokcia a tips będzie przymocowany na stałe, można też spróbować przykleić tips na hard ale wtedy musisz zacząć kleić dość wysoko na płytce co może zaburzyć kształt paznokcia. Sama jestem bardzo ciekawa czy to by się udało, koniecznie daj mi znać jeżeli będziesz tego próbować

      Usuń
  6. wow ciekawe pierwszy raz o czyms takim czytam :) zaraz się wgłębię w temat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważaj jak zaczniesz to już nie ma drogi powrotu do zwykłych lakierów, sama to widzę po sobie ;)

      Usuń
  7. a można na tak przygotowany przedłużony paznokieć położyć zwykły lakier? po prostu już bez hybrydy - czy raczej tylko hybryda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma szans na nałożenie na całość zwykłego lakieru, będzie ci się rozpływał tak jak woda na tłustej powierzchni.

      Usuń
    2. Hmm... Zrobiłam to dziś i działa. Hard Clear z Semilaca i zwykły różowy lakier (Miss Sporty). Rozprowadził się świetnie i trzyma tak samo. Pozdrowienia :)

      Usuń
  8. Tu się nie zgodzę - ja malowałam paznokcie zwykłym lakierem po hybrydzie i nic się nie działo, nic nie spływało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) tak ale twoje paznokcie były już odtłuszczone wiec wtedy można użyć nawet markera :-)

      Usuń
  9. Hola Paola, przez przypadek trafiłam na Twój blog i OSZALAŁAM! :) wow! jesteś wieeelka!
    powiedz mi proszę czy Semilac Hard Milk działa tak samo jak Hard? (z wyjątkiem koloru), tzn czy Hard Milk'iem tez mozna przedłuzac paznokiec?
    Z góry dziękuję za odpowiedź i za tak wspaniały blog! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak miło mi się zrobiło po przeczytaniu Twojego komentarza ;-) bardzo Ci dziękuje! Hard i Hard Milk działają identycznie ale są drobne różnice w ich formule które mogą mieć znaczenie przy aplikacji. Klasyczny Hard jest bardziej lejący więc trzeba z nim pracować szybko, milk jest gęsty więc masz więcej czasu na modelowanie kształtu przed utwardzeniem. Obydwa produkty przedłużą Ci paznokcie tutaj masz przykład z Hard Milk http://hola-paola.blogspot.com/2015/05/semilac-hard-milk-instrukcja-krok-po.html

      Usuń
  10. Bardzo ładne- delikatne ale bardzo mi sie podobają ;) Koniecznie powinnaś jeszcze wpleść na którymś pazurku wzorek &- hit tego roku bo prospołeczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Post jest z 1 Styczna od tego czasu ceny bardzo się zmieniły

      Usuń
  12. hybridnailsbyiza.blogspot.com jestem nowa zapraszam :) czekam na jakieś uwagi ,porady :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy mozna dać hard a na naturalna płytkę i na to top, zeby uzyskać efekt bezbarwnego lakieru po prostu niełamiącegp sie?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger