14 komentarzy:

  1. fajne połączenie kolorków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rimmel świetny, taki jesienny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się Rimmel:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam fioletowe lakiery.Ten z Golden Rose jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię fiolet na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  6. środkowy i serdeczny najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten na serdecznym zdecydowanie najlepszy :). Z essence bardziej przypomina mi szarość niż fiolet.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak u Ciebie sprawdził się lakier z Rimmel? Mnie jakoś nie przekonał i poza tym męczyłam się troszkę z tym pędzelkiem. Chyba wole te cieńsze :<

    OdpowiedzUsuń
  9. sama mam 3 fiolety, ale jakoś nie lubię do nich wracać :P

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham fiolety! wszystkie są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie super, ale najładniejszy chyba rimmel!:) jeszcze takiego koloru mi brakuje:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger