9 komentarzy:

  1. fajnie wyglądają, muszę spróbować bo mam też takie gwiazdki :) i lakier jaki ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądają chociaż mi pewnie szybko by odpadły;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądają na tym lakierze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przy okazji nominuję Cię do zabawy Liebster Blog. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Śliczne, ale u mnie na pewno by się nie sprawdziły te gwiazdki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne, ale ja bym się bała że mi te gwiazdki będą o wszystko zahaczać

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog. Widzę że tak jak ja dopiero zaczęłaś przygodę z blogowaniem.:-)
    Powodzenia i oby tak dalej.:-)
    Nailofmylife.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądają te gwiazdeczki. Tą serię lakierów z Rimmela bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger