Przedłużanie świeżości manicure hybrydowego

Chcąc przedłużyć świeżość naszego manicure, musimy zająć się kilkoma czynnikami, które najczęściej wpływają na odbiór paznokci. Całe szczęście możemy zrobić to naprawdę niewielkim kosztem większość niezbędnych akcesoriów pewnie już macie w domu, a reszta jest naprawdę przystępnych cenach.



Skórki 

Jednym z czynników który irytuje mnie najbardziej są tak zwane odrosty, oczywiście paznokcie będą rosły i będzie powstawać przerwa którą należy uzupełnić ale przy dokładnym usunięciu skórek jesteśmy w stanie wydłużyć świeżość manicure nawet o tydzień. Ja osobiście proponuję usunięcie ich przy pomocy nożyczek lub metodą pilniczkową. 

Aplikacja lakieru

Pierwszą warstwę koloru aplikuję przy pomocy pędzelka który jest w buteleczce postaram się malować wysoko ale bez przesady ilość produktu na pędzelku jest znikoma, faktycznie tak jakbym malowała niewystarczająco jego ilością robię to ponieważ przy takiej ilości produktu na pędzelku jest niewielkie ryzyko zalania skórek, mogę więc pracować bardzo wysoko. Drugą warstwę aplikuje W większości Pędzelkiem z buteleczki ale całe okolice skórek maluje cieniutkim pędzelkiem do zdobień jednocześnie staram się odsuwać skórkę i malować tak wysoko jak tylko dam radę. 
Maluję raczej wolno, maksymalnie dwa paznokcie naraz i utwardzam w lampie, dopiero przechodzę do kolejnych.



Dobrej jakości top

Wiadomo że na topie lepiej nie oszczędzać, na rynku robi się teraz od tańszych produktów ale ja odkąd tylko użyłam pierwszy raz tip top jestem wierna tylko jemu. Nadaje niesamowity blask który utrzymuje się przez dwa - trzy tygodnie. Teraz nie wiem jak ja żyłam przed 😂

Polerka Wyrównująca Szeroka 100/180 | Tip Top Top Coat | Indigo Master Nail Art 005

Odświeżanie manicure

Zdarza mi się że po 1,5 tygodnia odświeżam sobie okolice skórek, delikatnie opiłowuje je pilnikiem a później ścieram oliwkę, natychmiastowo przywraca to blask skórek co sprawia że manicure wygląda lepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hola paola , Blogger