Delikatne i szybkie ściąganie hybrydy

Noszenie lakierów hybrydowych trochę rozleniwia chciałabym żeby, można było je tak szybko ściągnąć jak szybko się je nakłada, lub kupuje nowe kolory ;-) niestety nie ma na razie żadnej drogi na skróty hybrydę się ściąga i to czasami trwa, dodatkowo powoduje dość spory bałagan. Jako że nie jestem zwolennikiem ściągania Hybrydy z naturalnej płytki przy pomocy Frezarki, niestety nie mam aż tak dużej wprawy żeby wyczuć kiedy za mocno przycisnę i czasami wyniku takiego ściągania dochodziło u mnie do uszkodzeń płytki, nie chciałbym tego powtarzać, więc porzuciłam ta metodę.



W tej chwili mam swój sposób ściągania który jest naprawdę szybki i odbywa się w większości bez szkody dla paznokci jest to połączenie ściągania frezarką i kompresem acetonowym. Mogłoby się wydawać nic nadzwyczajnego ale to do tej pory sprawdza mi się najlepiej i paznokcie wyglądają dobrze.




Zaczynamy od usunięcia topu przy pomocy frezu, używam dwóch końcówek w zależności od potrzeby Indigo Frez I i Frez Indigo Cuticle 5



Na częściowo usunięta hybrydę robię okład z acetonu i zostawiam na 10 minut, po tym czasie pozbywam się resztek lakieru przy pomocy drewnianego patyczka.




Najczęściej po ściągnięciu Hybrydy szykuje się już do nałożenia kolejnej, więc płytkę paznokcia delikatnie wygładzam pilnikiem i przechodzę do procesu usuwania skórek. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hola paola , Blogger