Wielki powrót BAD ICON od Indigo

Gdy tylko usłyszałam że ten kolor wraca natychmiast chciałam go mieć. Zwłaszcza teraz gdy na dworze jest tak słonecznie mam ochotę na neonowe odcienie a że nie jestem dziewczyną która nosi żółte i zielone neony to ten jest dla mnie idealny.



Neony w przypadku klasycznych lakierów bardzo często trzeba aplikować na białą bazę żeby podbić kolor, tutaj kolor jest bardzo mocno na pigmentowany i ma kremowe wykończenie dzięki temu można ominąć białą bazę. Kolor jest częścią regularnej kolorówki znajdziemy go w zakładce lakiery hybrydowe.



Oczywiście tak jak przypadku większości odcieni neonowych jest dosyć duży problem z pokazaniem ich na zdjęciach, chciałabym żebyście spojrzał na niego z delikatnym przymrużeniem oka, na żywo jest dużo bardziej malinowy i zdecydowanie wpada w róż. Zdjęcia w tym wypadku mogą wprowadzać w błąd. Jednak bardzo polecam zamówić bo nawet w ciemno podejrzewam że będzie podobał się każdemu. 

Bad Icon bardzo dobrze kryje i posiada bajeczną konsystencje, tak jak reszta lakierów Indigo jest gęstsza dzięki czemu ładnie możemy wyprofilować nimi paznokieć, nie zalewając przy tym skórek. Kolor porównałabym do przepięknego lakieru „It is Pamela” taki neon ale z nutami klasycznych odcieni. 



Radzę spieszyć się z jego zamówieniem bo podejrzewam że bardzo szybko zostanie wyprzedany, przez całe wakacje będzie w modzie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hola paola , Blogger