Wakacyjny niezbędnik lakierowy

Za chwilę wakacje, pewnie większość z Was już ma wstępne plany wakacyjne, ja już zdążyłam rozpisać grafik malowania paznokci tuż przed samym wylotem do Grecji. W tym roku tak jak w dwóch poprzednich stawiam na hybrydę. Zabieram do walizki żadnych Lakierów zmywaczy i innych akcesoriów, wiem że lakiery których używam będą się trzymać przez cały wyjazd i wyglądać idealnie aż do ostatniego dnia. Gorąco zachęcam każdą z was do spróbowania Hybrydy właśnie w czasie wakacji kiedy nie ma sensu skupiać się aż tak bardzo na pilnowaniu czy lakier przypadkiem nam nie odpryśnie.



Wybrałam kilka kolorów które dodatkowo kryją już przy pierwszej warstwie co znacznie skróci czas przygotowania naszego manicure. 
Trzy kolory pochodzą z najnowszej kolekcji Santorini która pojawiła się dosłownie kilka tygodni temu, wybrałam tylko trzy ale całość jest warta obejrzenia więc zostawiam Link do oferty.



Pozostałe czy są z poprzednich kolekcji letnich chciała mi pokazać względu na to że sama bardzo często wracam do tych kolorów, nie tylko latem sprawiają że dłoń wygląda bardzo dziewczęco doskonale sprawdzą się do białych sukienek lub dżinsowych szortów.



Podzielę się z wami pewnym tipem który ostatnio stosuje sama u siebie, rano po nałożeniu makijażu wracam do łazienki żeby umyć ręce i wtedy aplikuję na skórki po kropelce olejku zauważyłam, że bardzo pozytywnie wypływa to na stan mojego manicure, przedłuża go, sprawia że wygląda bardziej świeżo i pewnie to będzie jedyny produkt do paznokci które zabiorę ze soba na wakacje, właśnie olejek nawet przystosowaniu tylko raz dziennie już daje tak pozytywne efekty. Dodatkowo olejki mają prześliczne zapachy które można dopasować do kremu do rąk z tej samej nuty zapachowej.



Zastanawiam się czy wy macie jakieś swoje patenty na paznokcie wakacyjne, co zabieracie ze soba w podróż i jaki kolor planujecie w czasie wyjazdu :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hola paola , Blogger