Zimowe zdobienia na hybrydy

W Poznaniu środek ferii, kto ma więcej wolnego czasu może pokusić się na wykonanie zdobień w klimacie zimowym. Pokażę Wam cztery zdobienia których ostatnio się uczyłam, będą oczywiście uwzględniały złoto bo bez tego zdobienie się nie liczy.


Pierniczek

Bazą do tego zdobienia jest kolor z kolekcji Iron God is a Woman metaliczna czerwień z różowymi drobinkami. Wypukły pierniczek jest zrobiony z Art Gum Gel - White Rose brązowy kolor pierniczka to 5th Avenue a złoto to prosecco.


Konstelacja

Najłatwiejsze ze zdobien wykonanie przy pomocy jednego produktu, Prosseco idealnie sprawdził się przy rysowaniu lini nawet na ciemnym tle. W tym przypadku bazą był kolor Electric Blue


Cekiny

Najbardzej wyciszające i relaksujące zajęcie to przyklejanie cekinów do paznokci, te pochodzą z kolekcji wedding a bazą dla nich jest Superhero


Jelonek

Wbrew pozorom jest to jedno z łatwiejszych zdobień które możemy bardzo szybko wykonać w domu jako bazę użyłam biały lakier i pokryłam go topem matującym na utwardzonym lakierze malowałam przy pomocy czarnego musu Jelonka następnie pokryłam go dry top i posypałam złotym Brokatem.

jestem ciekawa jak wy maluję cię paznokcie przez całą zimę czy jesteście zwolenniczka mi jednolitego koloru czy może to idealny czas na zdobienia.

Na sam koniec mam dla was małą informację którą wyczytałam na fanpejdżu Indigo jeszcze w tym miesiącu zostaną wprowadzone kosmetyki do makijażu najprawdopodobniej będą te pomadki do ust.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hola paola , Blogger