Co będziemy nosić na paznokciach w 2019 roku?

Czas na trendy, choć może to jeszcze wróżenie w fusów, już powoli zarysowują się zalążki myśli przewodnich na rok 2019. Wydaje mi się że pojawi się kilka zupełnie nowych sposobów zdobienia paznokci, a to zawsze jest dobre, w końcu mamy tyle produktów w domach że warto się nimi bawić.

Kolor z którym trzeba się liczyć

Przyznaje jestem umiarkowanie zachwycona, bo kolor na najbliższe miesiące to żółty, jestem w stanie zaakceptować go w pastelowej wersji, nie wiem czy się przekonam do tego dość odważnego wydania.



Ciemne mocne kolory

Jeżeli kupiłyście zapas lakierów z kolekcji New YorkSex In The City to macie szczęście cały rok 2019 będą się przewijać ciemne intensywne kolory na paznokciach, a praktycznie każdy kolor z tych serii będzie hitem. I to jest coś co do mnie przemawia, bardzo się wkręciłam w te kolorystyki i mogła bym je nosić bez przerwy.




Ekstremalne zdobienia w 3D 
Idealnym przykładem tego nurtu będzie pokaz The Blonds (ten na którym wystąpił Partic Starrr w stroju Urszuli) bardzo polecam go obejrzeć LINK jestem zachwycona tymi zdobieniami i jednocześnie przerażona tym jak bardzo niepraktyczne będą w codziennym życiu.



Zdobienia w ramkach

Ramki już kiedyś były, ale teraz są zrobione z ozdób 3D, folii transferowej i materiałów które maksymalizują efekt przepychu. Osobiście bardzo lubię malować ramki zwłaszcza przy użyciu Mousse Gel



Szklane paznokcie, negative space, luźny brokat

Mieliśmy już odrobinę tego trendu w roku 2018, ale w roku 2019 to będzie prawdziwy hit, warto zakupić transparentne hybrydy i delikatnie kryjące bazy. Wszystko co daje efekt gołych paznokci będzie hot, malujemy na tym geometryczne wzory lub nonszalanckie bazgroły i jesteśmy gotowe :) Luźny brokat czyli brokaty które nie pokrywają całkowicie płytki paznokcia, trend bardzo mocno kojarzy mi się z latami 94-96 i myślę że spróbuje chociażby dlatego żeby przypomnieć sobie młodość.




Jak podobają się Wam trendy proponowanych na wybiegach? Myślicie że to się przyjmie? Ja jestem bardzo ciekawa czy kolor żółty rzeczywiście jest w stanie podbić rynek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hola paola , Blogger