Neonowe intensywne kolory na lato 2019

Szczyt wyprzedaży nie ukrywam kupiłam trochę, zastanawiam się czy wszystko zostawię bo jednak część rzeczy to dość odważne wybory jak na mnie. Nowe ubrania zawsze wymagają ode mnie nowego spojrzenia na lakiery, bo przecież każdy strój zasługuje na indywidualne traktowanie. A w tym wypadku potrzebuje intensywnych barw żeby zrównoważyć kolory nowych sukienek. Wpadłam na pomysł zrobienia małej inwentaryzacji wśród kolorów które mają intensywne, nasycone barwy, jestem pewna że niektóre można nazwać neonami, ale bez obaw nie będzie tu zielonego.



Zacznijmy od pięknych musztardowych odcieni które są dla mnie odkryciem zeszłego roku, Absolut i Hedonista już dawno szukałam czegoś co przełamie monotonie w paznokciach, jeżeli też chciała byś spróbować czegoś nowego to bardzo polecam właśnie te kolory.

Dla wielbicielek klasyki neonowe wersje klasycznych kolorów będą idealnym wyborem, od lat regularnie wracam do Is It Pamela? jeżeli uda się wam go jeszcze dostać koniecznie kupujcie, bo znika :) Do klasycznego nurtu neonów można zaliczyć też mocne malinowe odcienie taki jak obłędny Bad Icon który co chwile jest wyprzedany, bierzcie jak tylko na niego traficie!

Róże są mi bardzo bliskie dlatego nie wyobrażam sobie lata bez Los Flamingos i Popstar obydwa kolory są unikatowe i świetnie wyglądają na paznokciach. Doskonale komponują się z fioletami takimi jak BombasticShopping czy Metropolitan.



Kolory neonowe co roku wracają do łask w czasie wakacji, warto mieć w swoim kuferku dwa ulubione kolory które pięknie wyglądają na paznokciach u rąk i stóp. Inwestując w kolory uniwersalne zwiększamy szanse zużycia buteleczki do końca a co za tym idzie oszczędzamy pieniądze. Przeglądajcie kolory na wzornikach i dopasowujcie je do swoich dłoni, teraz w internecie jest duża baza zdjęć i nawet bez możliwości oglądania lakierów na żywo możemy sprawdzić jak dany kolor wygląda w każdym świetle.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hola paola , Blogger