Gotowe na lato w mieście?

hej, lato w Poznaniu na razie nam nie grozi temperatury w okolicach 20 to dla mnie za mało na odkryte stopy, więc jakoś średnio ciągnie mnie na typowo letnie zakupy. Chyba w tym roku będę zużywać resztki produktów i ubrań z zeszłego roku. Nie zmieniam zestawu do opalania bo ten jest jeszcze w bardzo dobrym stanie. 


Strój jest z New Yorker, spodenki również a okulary to H&M. Do tego obowiązkowo mam koszyczek z kwiatami z H&M


Podobne koszyki będą w Lidlu oczywiście za ułamek ceny tego z H&M [link do gazetki] ja nie pływam więc nie muszę koniecznie chodzić nad jezioro lub basen polanka w lasku Marcelińskim jest dla mnie jak najbardziej ok do opalania. Żeby nie było, opalam się rzadko (twarzy nigdy) używam samoopalaczy i innych gadżetów do malowania ciała.

W lecie częściej noszę ozdoby naszyjniki, pierścionki, bransoletki i zegarki kilka zamówiłam już na ebay więc jak już je otrzymam to obiecuje że pokaże. Tym czasem znalazłam ten złoty zegarek z niebieską tarczą i zupełnie przepadłam [link do gazetki]







5 komentarzy:

  1. nie należę do osób lubujących porę roku zwaną latem więc raczej nie podejmuje się takich przygotowań, chyba, że przed wyjazdem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też w tym roku nie planuje zakupów, raczej wykańczam wszystko z zeszłych lat. Muszę kupić jedynie kremy ochronne przed słoneczkiem ;)

    Zegarek świetny! I jaka cena! Nic tylko brać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brać ale to trzeba być o 7 w Lidl bo o 11 tak jak ja to już nic tam się nie znajdzie

      Usuń
  3. Ja myślę, czy nie kupić O Bag, ale w sumie przestawiłam się na małe torebki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Bag coraz więcej o nich słyszę ale jakoś nie przekonuje mnie ten trend (na razie)

      Usuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger