Zakupy kosmetyczne DM

W lipcu wydałam za dużo, kupiłam za dużo na zapas i niestety moje możliwości przechowywania są ograniczone więc muszę zrobić długą przerwę, zakupowy odwyk :(

Część zakupów zdążyłam już użyć więc zrobię krótką recenzje.

Balea dusch gel peeling balsam peeling dm zakupy limited limitowana edycja

DM to mój stały punkt wypraw do Niemiec, a Balea to marka która zawsze jest na liście :)

Rival de Loop szmatka muślinowa sciereczka do mycia twarzy

Rival de Loop mamy też w polskich Rossmannach ale w Niemczech wybór jest dużo większy.

Savon D'alep alep mydło

Moje drugie mydło Alep poprzednie też miało 40% bardzo dobrze działa na moją skórę. 

Purederm maska do stóp krem na zniszczone pięty jojoba plastry

Nowości z Biedronki 

Batiste wild

Mój ulubiony zapach Batiste 


H&M Nail Art

Za taką cenę trzeba brać :)

Florena chusteczki nawilżające

Chusteczki z Floreny zawsze kupuje w Rossmannie w Niemczech ich cena to 1,20 euro są rewelacyjne!


Nie jestem wielka fanką lakierów z P2 ale ten kolor mnie oczarował Sand Style 120 Dreamy


Uzupełniłam zapas alg tym razem kupione w Biedronce mają jaśniejszy kolor niż te z ZSK

I to by było na tyle... dla mnie to naprawdę dużo będę to zużywać przez najbliższe 3 miesiące :)

4 komentarze:

  1. O tak DM to mój stały punkt odwiedzin jak jestem zagranicą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też a że jestem tam rzadko to bardzo mnie boli że niektóre limitowane kolekcje mnie omijają

      Usuń
  2. Marzy mi się wyjazd do DM. Ale bym zaszalała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne jest to że akurat Balea jest bardzo tania więc już wydając 10 euro wychodzisz z pokaźną torbą :)

      Usuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger