Zakupy w Maju

Od ponad roku książki kupuje tylko na stronie Aros jest dużo taniej niż w innych internetowych księgarniach i dostawa jest za grosze do paczkomatów :)

Moje ostatnie zdobycze to:






Książkę Cameron już przeczytałam i niestety nie polecam. Jest ok ale nic więcej, z tego gatunku dużo lepiej zainwestować w książkę Opanuj swój metabolizm Jillian Michaels



Od mamy dostałam tablet graficzny jakiś tydzień temu był dostępny w biedronce jeszcze go nie testowałam ale dam znać jak się sprawuje.

2 komentarze:

  1. o, nawet nie widziałam, że te tablety były w Biedronce :( Jeśli chodzi o książki typu Cameron Diaz to nie jestem ich wielką fanką. Według mnie to kolejne zapchajdziury na książkowych półkach :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ten tablet graficzny jest świetny! szkoda, że nie wiedziałam, że jest w biedronce

    ps. wpadnij do mnie, konkurs a w nim do wygrania kosmetyki Paese i Soraya!
    http://apparel-hunter.blogspot.com/2014/06/kosmetyki-z-witaminami-i-mineraami.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger