Zakupy z Korei

Chyba polubiłam ebay i nie wiem dlaczego tak długo czekałam z pierwszym zamówieniem... Jest to banalnie proste dużo łatwiejsze niż na allegro :) jedyny problem to czekanie ale jeżeli zaakceptujemy ten fakt to reszta już z górki...


Za przesyłkę nie płacimy chyba że wybierzemy taką opcje wtedy koszt to 2 dolary.


Holika Holika - Baby Silky Foot One Shot Peeling Kolejne opakowanie skarpetek z kwasami. $6.86


Holika Holika Pig-nose Clear Black Head 3 Step Kit - Na próbę plasterki oczyszczające pory. $3.23 


Ten sprzedawca zawsze dodaje próbki tym razem dostałam:

Etude House, Face Conditioning Cream
Etude House, Nymph Aura Volumer
Etude House, Precious Mineral BB Cream
TONY MOLY I'm Real Avocado Rich Cream

Będziemy testować :) Zachęcam do spróbowania zakupów przez eBay

3 komentarze:

  1. Ja jeszcze nigdy nie zamawiałam nic na eBayu ale strasznie mnie korci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostrzegam jest to niezwykle uzależniające ;) W drodze mam teraz 5 paczuszek

      Usuń
  2. Świetne :) przyznaj ze urocze maja te opakowania. Niby saszetka ale jaka sliczniutka i urocza ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger