Paese Box dla Mamy

Święta spędzałam w domu i po sprzątaniu mama poprosiła o pomoc w malowaniu paznokci ochoczo zgodziłam się naiwnie myśląc że to będzie sama przyjemność. Gdy zobaczyłam lakierowe zbiory mojej mamy zrozumiałam dlaczego nie chciała robić tego sama ;) Lakiery w większości przypadków były już tak gęste że nie było jak ich ratować a jedyny Rossmann w mieście był już zamknięty. Zrobiłam co mogłam za pomocą czerwieni z Joko która jako tako się jeszcze trzymała ale obiecałam Mamie że jak tylko wrócę do Poznania kupię jej nowe lakiery.

I tak oto dostałam idealny pretekst by wybrać się po pierwszy w życiu Box Paese cena 39zł dostępny online ale wtedy kolory wybierane są losowo lub do samodzielnego skomponowania na stoisku. Wybrałam drugą opcje i udałam się do City Center na parterze lub -1 zależy jak wejdziemy niedaleko TK maxa znajduje się stoisko i wybrałam tam taki zestaw:








2 komentarze:

  1. Strasznie kusicie tymi boxami, ja pewnie też bym kupiła gdyby stoisko było gdzieś w mojej okolicy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger