2 komentarze:

  1. Przesłodkie są, chyba dziś sobie zmaluję coś podobnego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opis przedstawiający Twoją osobę, to ważna rzecz.To taka mini wizytówka, więc warto nie robić w nim podstawowych błędów ;)

    Cyt.:"miejscem w którym zbieram zdjęcia moich prac, testuje nowe produkty oraz dziele się wskazówkami jak..."

    -> Przed zaimkiem "który" ZAWSZE stawiamy przecinek -> miejscem, w którym".
    Niestety w zasadzie we wszystkich Twoich wpisach tego przecinka brakuje.

    -> ja testujĘ -> on, ona/ testujE
    -> "dzielĘ" się

    W ogóle powinnaś popracować nad interpunkcją i gramatyką, bo nieumiejętnie ją stosujesz w większości swoich wpisów ( brak przecinków przed"że", "żeby", "aby", "bo" itp.
    Stosowanie formy 3 osoby czasownika w osobie pierwszej:
    -> ja "przyznaje, zamiast 'przyznajĘ'
    -> ja nie "chce", zamiast ja nie 'chcĘ',
    -> ja "obserwuje", zamiast 'obserwujĘ'
    itd.
    Aż ciężko się chwilami czyta.

    A tak poza tym to wszystko pięknie, cudne stylizacje! :D Wielki plus za doskonałą prezentację na zdjęciach, zawsze ładne tło, zadbane dłonie, bardzo dobre, neutralne oświetlenie, co u niektórych blogerek niestety nie jest takie oczywiste.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger