BeautyVISION - Beauty Blog Days i Zakupy

26-27.04.2014 w Poznaniu odbywały się targi poświęcone tematyce kosmetycznej i fryzjerskiej. Dzięki uprzejmości organizatorów otrzymałam możliwość wejścia. Co zaowocowało małymi zakupami:


Wszystko było przeciwko mnie w ten weekend najpierw angina później katastrofa budowlana (i nie mówię tu o dachu City center). W nocy zawaliło mi się łóżko :) ale bez obaw szybkie zakupy w Ikei i już po kłopocie. 


Jednak całe zdarzenie przełożyło się na moje spóźnienie na spotkanie blogerów przez co nie mogłam poznać wszystkich uczestników :( Postanowiłam zapełnić tą pustkę zakupami co udało się świetnie dzięki wskazówką koleżanek które gorąco pozdrawiam. Sytuacja w Poznaniu jest poważna na kilka dni zostanie zamknięte City Center więc zakupy trzeba było robić na zapas i w lekkiej panice że nie starczy dla wszystkich... ;)

Do rzeczy... Kupiłam gumko-żyłki do włosów nie wiem za bardzo czy będę ich używać ale wszyscy je mają więc ja też muszę.



Udało mi się kupić zestaw z dwoma paniami które też miały problem ze zdecydowaniem się na jeden kolor (normalnie w opakowaniu są 3 gumki tego samego koloru) każda z nas kupiła jeden kolor i wymieniłyśmy się tworząc mieszany zestaw. Cena 10 zł

Kolejna zdobycz to pędzle z maestro.



Duży kosztował 30 zł mniejsze były po 10 zł.



Mój pierwszy lakier z Flormar cena: 10 zł


OPI większy to oczywiście Polka.com w cenie 15 zł, mniejszy nie ma nazwy kosztował 5 zł



Essie ceny nie były zbyt atrakcyjne ale mimo wszystko skusiłam się na dwa lakiery z tego co pamiętam chyba 26 zł za buteleczkę. 


I na koniec piękne kolorowe gwiazdki którym naprawdę nie mogłam się oprzeć cena 5 zł

Reasumując wydałam prawie 150 zł jednak gdy oglądam zdjęcia zakupów innych dziewczyn widzę że wiele stoisk ominęłam i trochę mi żal że nie kupiłam więcej. szczególnie rzęsy Ardell, ale cóż mam nadzieje że za rok nadrobię :)











4 komentarze:

  1. Teraz żałuję, że nie wziąłem tych gumek do włosów, bo wyglądają bardzo ładnie!
    A jednak coś dało się znaleźć w tym kiepsko zaopatrzonym OPI : DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś testuje gumkę w pracy i powiem szczerze nie spodziewałam się że mogą być tak wygodne :)

      Usuń
  2. Też żałuję, że nie kupiłam rzęs ardell, ale nawet nie znalazłam stoiska :( to samo z Kryolanem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jest jakiś sklep internetowy gdzie znajdę Ardell w przystępnej cenie?

      Usuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger