Ciate Feather Manicure - All A Flutter

Kolejny urodzinowy zestaw tym razem Feather Manicure przyznaje sama bym tego nigdy nie kupiła jakoś ten efekt chyba nie należy do moich ulubionych ale mam więc musiałam spróbować. Udało się dopiero za 4 razem... 



Ciate Feather Manicure występuje w trzech wersjach kolorystycznych Ruffle My Feathers (kolor najbardziej przypominający naturalne piórka), What A Hoot (czarno białe) oraz All A Flutter (kolorowe)

Ja mam zestaw All A Flutter w środku są dwa lakiery Ivory Queen piękny ciepły beż z złotymi drobinkami oraz Speed Coat Pro ale ja i Ciate chyba inaczej rozumiemy pojecie szybkości...



Jest to bardzo pracochłonne albo ja się nie znam :) piórka nie chciały się dopasować do kształtu paznokcia i ciągle odstawały nie zależnie jak próbowałam je przykleić 




Reasumując jeżeli miała bym na ten zestaw wydać tyle pieniędzy to długo bym później płakała. Z ciekawości sprawdziłam ile kosztują same piórka na allegro jest to około 5zł więc na pewno mniej niż zestaw Ciate. Jeżeli podoba Ci się ten efekt to proponuje zaopatrzyć się w same piórka na allegro będą działać podobnie z większością lakierów...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hola paola , Blogger