Ciekawe promocje i darmowe testowanie

hej, ostatnio nie maluje za dużo weekendy uciekają mi nie wiem kiedy ;-) ale na ten zaplanowaną mam koleją wizytę depilacji laserowej a później już tylko maluje więc obiecuje że będzie więcej zwłaszcza hybryd.

Chciała bym wam powiedzieć o możliwości zgłoszenia się do testów produktów Nivea i Rimmel



No i już dawno nie było ;-) moja prośba o klikanie w linki gazetek

Nasiona Chia to na pewno kupię, możliwe że jestem ostatnia na  świecie ale jeszcze ich nie próbowałam ;-)


Ostatnio bardzo popularne są kolorowanki dla dorosłych jedną z nich będzie można kupić w lidlu


Hula hop z Netto ja swoje mam od 6 lat i naprawdę lubię :-) mają w tej promocji sporo rzeczy do ćwiczeń w domu


Baklawa nie wymaga reklamy 


Oświadczam że wszystkie środki uzyskane z kliknięć przeznaczam na lakiery 

3 komentarze:

  1. Ale bym chciała mieć miejsce na hula hop xD w sensie na kręcenie w domu. Z moją zdolnością stłukłabym wszystko co tylko się da xD

    OdpowiedzUsuń
  2. zapiszę się na te testy bo sa ciekawe ;) może się uda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowanki dla dorosłych mam ale szkoda, że czasu na nie nie znajduje ostatnio. A nasion Chia też nie próbowałam więc nie jesteś ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger