Piękne nowości od Semilac

Nie lubię mówić o lakierach moja kolekcja bo staram się ich nie kolekcjonować jeżeli coś mam to używam. Zależy mi na tym żeby je zużywać a nie przechowywać wieczność by ładnie wyglądała ich duża ilość na półce. Mam swoje ulubione kolory i mam też takie których nigdy nie użyłam tych w najbliższym czasie będę próbowała się pozbyć może na allegro... może zrobię post na blogu oczywiście jeżeli były byście zainteresowane.

Moją listę kolorów zasiliły 3 nowości, długo się zastanawiałam nad zakupem kilka razy byłam w sklepie i oglądałam te kolory zanim rzeczywiście podjęłam decyzje że je chcę. Lakiery aktualnie kosztują 29zł nowością jest że zamawiając je ze strony semilac.pl nie płacimy za przesyłkę.

Lakier hybrydowy Semilac 121 Ruby Charm Semilac 131 Lovely Mickey Semilac 130 Sleeping Beauty hybrydy na lato neonowe kolory na paznokciach jakie semilaki wybrać nowości

Kolory należą raczej do neonów żałuje że nie kupiłam ich na początku lata ale hybrydy się nie przeterminowują więc mogą czekać na kolejny sezon ;-)

Semilac 130 Sleeping Beauty to delikatnie neonowy odcień brzoskwini, zdecydowanie najspokojniejszy z tej trójki, bardzo ładnie podkreśla kolor dłoni i nie posiada typowo pomarańczowych tonów.

Semilac 131 Lovely Mickey to cudny neonowy róż, nie jest to cukierkowy kolor raczej opisała bym go jako róż idealny trochę barbie ale w wyjątkowo ładnym wydaniu.

Semilac 121 Ruby Charm  Fuksja bardziej wpadająca w fiolet ale zależy to od światła w jakim robimy zdjęcia. Kolor jest intensywny ale idealnie optycznie rozjaśnia skórę dłoni.

Lakier hybrydowy Semilac 121 Ruby Charm Semilac 131 Lovely Mickey Semilac 130 Sleeping Beauty hybrydy na lato neonowe kolory na paznokciach jakie semilaki wybrać nowości

Lakier hybrydowy Semilac 121 Ruby Charm Semilac 131 Lovely Mickey Semilac 130 Sleeping Beauty hybrydy na lato neonowe kolory na paznokciach jakie semilaki wybrać nowości

Lakier hybrydowy Semilac 121 Ruby Charm Semilac 131 Lovely Mickey Semilac 130 Sleeping Beauty hybrydy na lato neonowe kolory na paznokciach jakie semilaki wybrać nowości

Jestem zadowolona z tych wyborów aktualnie na paznokciach mam gradient z 131 i 130 i nie mogę przestać się na nie patrzeć. Jeżeli zastanawiacie się nad wyborem hybryd na wakacje to te są idealne.
A może wybrałyście jakieś inne nowości?

14 komentarzy:

  1. 130 jest na mojej liście 10 pierwszych hybryd do kupienia ;)
    Widzę, że nad 131 też powinnam się zastanowić bo jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupilam 131 w piatek, od wczoraj jest na moich stopach. Tez mi sie kojarzy z barbie

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kolorki ,paznokcie będą się świetnie prezentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm chyba najbardziej podoba mi się ten najjaśniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm chyba najbardziej podoba mi się ten najjaśniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory :) Chociaż jeśli chodzi o róż, moim faworytem jest chyba 042 Neon raspberry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie ładne, lubię właśnie takie odcienie, ja nawet zimą używam takich kolorków, chociaż rzeczywiście latem idelanie się prezentują te semilaci, zwłaszcza przy musniętych słońcem dłoniach

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, właśnie przymierzam się do zakupu nowych kolorków. :D
    Fajny blog, jestem 100 obserwatorką. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana! Muszę to napisać, bo zdecydowanie Ci się należy :D Przez kilka ostatnich dni ostro debatowałam nad wyborem kolorów hybryd i Twój blog stanowił fantastyczną "pomoc naukową" :) Dziękuję za świetne posty, pisz jak najwięcej! <3 Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mickey wygląda przesłodko! Koniecznie daj znać na blogu o wyprzedaży Semilaców, dasz wtedy szansę swoim czytelnikom na wyhaczenie czegoś fajnego :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne kolory,mam 130 i zakochałam się w nich od razu.Zastanawiam się nad 121 bo ma piękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wczoraj dostałam moje 3 pierwsze semilaciw moim życiu. Twój blog pomógł podjąć decyzję.
    Mój zestaw jest nieco inny:
    130 sleeping beauty
    121 ruby charm
    042 neon raspberry

    I nie mogłam się zdecydować, który pierszy. Wypadło na 121 :) jest rewelacyjny! A mamie pomalowałam 130 i też ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wczoraj dostałam moje 3 pierwsze semilaciw moim życiu. Twój blog pomógł podjąć decyzję.
    Mój zestaw jest nieco inny:
    130 sleeping beauty
    121 ruby charm
    042 neon raspberry

    I nie mogłam się zdecydować, który pierszy. Wypadło na 121 :) jest rewelacyjny! A mamie pomalowałam 130 i też ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. mam pytanko, jak długo uzywasz Semilac i Neonail? czy masz baze i top z tej samej firmy? robisz przerwy? naczytałam sie o uczuleniach i trochę boję się uzywac:(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger