Nuxe Huile Prodigieuse

Tego jak bardzo chce mi się dziś spać nie da się ubrać w słowa... Pogoda wysysa ze mnie całą energię do życia ;-) ale mam przed sobą perspektywę kilku dni urlopu więc jest nadzieja na zmiany...
Spotykamy się tutaj w celu recenzji olejków NUXE Huile Prodigieuse dlaczego w liczbie mnogiej? Bo oczywiście jak typowy psychopata nie uznaję umiaru, to co dla jednych jest wystarczające dla mnie jest dopiero początkiem kolekcji. 

Nuxe Huile Prodigieuse suche olejki jak używać zastosowania cena

Produkt nie jest żadną nowością ale ja mam go dopiero od miesiąca i na tą chwile nie wyobrażam sobie jak mogłam żyć tyle lat bez niego, niewiedza jest zbawieniem dla portfela...

Huile Prodigieuse
SUCHY OLEJEK O WIELU ZASTOSOWANIACH
Suchy olejek do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów

SKUTECZNOŚĆ DZIĘKI NATURZE
Ten suchy olejek o zawartości 98,1% składników pochodzenia naturalnego to nowatorskie połączenie 30% szlachetnych olejków roślinnych i witaminy E – tak skomponowana formuła odżywia, odnawia wygładza skórę twarzy i ciała oraz włosy. Wystarczy jeden gest!

DOBRODZIEJSTWO DLA MOJEJ SKÓRY
Skóra twarzy i ciała staje się gładka i jedwabista.
Włosy nabierają elastyczności, miękkości i połysku.

NAJWAŻNIEJSZE AKTYWNE SKŁADNIKI
Nowatorska formuła zawierająca wysokie stężenie 6 szlachetnych olejków roślinnych (z ogórecznika, dziurawca, słodkich migdałów, kamelii, orzechów laskowych i orzechów makadamia) oraz witaminę E: ten prosty w stosowaniu preparat do całościowej pielęgnacji szybko się wchłania, pozostawiając gładką i jedwabistą skórę oraz błyszczące, miękkie włosy.
Nie zawiera konserwantów.

Olejek można kupić w opakowaniach po 50ml lub 100ml, występuje w wersji czystej i z drobinkami brokatu. Aktualnie olejki można kupić w bardzo ładnych i nie ukrywajmy korzystnych cenowo zestawach. 
Nuxe Huile Prodigieuse suche olejki jak używać zastosowania cena
Zestaw kosztuje 49,90zł [link do sklepu] 

Zestaw zawiera:
Olejek suchy 50ml
Olejek z drobinkami 10ml
Krem Prodigieuse 15ml 

To nie będzie obiektywna recenzja bo ja jestem totalnie uzależniona od tego produktu, tak wiem że za 50zł można dostać dużą butle oleju arganowego lub innego cuda ale ja już miałam przyjemność z nich korzystać lubię je ale wierzcie mi zapach 100% olejków przy produkcie NUXE to jak porównywanie ziaji do body shop... 

Nuxe Huile Prodigieuse suche olejki jak używać zastosowania cena

Do czego stosuje ten olejek?

Przede wszystkim mieszam go z kwasem hialuronowym i nakładam na twarz działa bardzo nawilżająco ale nie zapycha, po nocy makijaż cudownie się rozprowadza po tak idealnie nawilżonej buzi.

Wcieram go w końcówki włosów zapach długo się utrzymuje więc działa jak perfumy a jednocześnie nawilża włosy.

Po kąpieli wcieram go w całe ciało zamiast balsamu. Skóra jest miękka ma zdrowy błysk ale nie jest tłusta tak jak w przypadku innych oliwek.

Wersja z drobinkami służy mi głównie w słoneczne dni podkreśla opaleniznę i pięknie mieni się w słońcu. Myślę że starczy mi na dłużej niż ta czysta...

Teraz zapach który albo kochacie albo będzie was drażnił, ten olejek warto jest wypróbować przed zakupem bo zapach jest silny. Wybierałam pomiędzy olejkiem firmy Lierac a Nuxe ale po użyciu próbki Lierac już byłam pewna że chce go natychmiast z siebie zmyć za to Nuxe mogę wdychać codziennie i nadal podoba mi się tak bardzo jak pierwszego dnia.

Co myślicie o tych produktach? Znacie suche olejki?

3 komentarze:

  1. Nie znam tych produktów, ale niesamowicie ich zakup mnie kusi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękności! Ja też jak dotąd o nich nie słyszałam, ale za same efekty wizualne zasługuję na uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego olejku nie znam, ale co jakiś czas mam ochotę skusić się właśnie na taki zestaw. Uwielbiam formułę suchego olejku, fantastyczna sprawa!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger