Inteligentne opaski

Chciała bym kupić opaskę/zegarek monitorujący ruch, kroki i puls, najlepiej żeby miała wszystko w jednym i jeszcze robiła mi rano śniadanie. Przez długi czas myślałam poważnie o Apple Watch bo używają jakiejś kosmicznej technologii i monitorują puls bez konieczności zakładania paska!
Jednak ma jeden jak dla mnie duży minus, trzeba mieć telefon przy sobie, czyli idąc na spacer musiała bym zabierać ze sobą tą cegłę a właśnie tego chciała bym uniknąć. Z tego co można przeczytać o Apple Watch wynika że nie magazynuje on informacji żeby późnij ewentualnie przesłać je do telefonu. 

Po paru godzinach zgłębiania tematu wyszukałam dwie propozycje które przykuły moją uwagę Polar Loop [link do strony producenta] oraz Garmin Vívofit 2 [link do strony producenta] Wiem że firmy Sony, Nike niestety mogą one mieć problemy z działaniem na ios więc nie chce ryzykować.

Po przeczytaniu całego internetu na temat tych dwóch bransoletek wydaje mi się że jestem w stanie już wybrać. Pod uwagę brałam kryteria które dla mnie są ważne: wygląd zewnętrzny, kompatybilność z iphonem, działanie, przesyłanie danych do innych aplikacji i cena.

Wygląd zewnętrzny: 


Vívofit 2 składa się z dwóch części mechanizmu i opaski która jest dostępna w wielu kolorach, na wyświetlaczu pojawiają się białe napisy i czerwone 


Polar Loop w zależności od koloru opaski będą się nam wyświetlać czerwone, fioletowe lub niebieskie napisy


Kompatybilność z iPhonem:


Vívofit 2 łączy się z aplikacją Garmin Connect


, a Polar Loop z Polar Flow


Połączenia z innymi aplikacjami

Obydwa urządzenia przesyłają dane do MyFitnessPal i na tym mi zależy ;-)

Cena

Różnica w cenach jest spora

Vívofit 2 około 550,00zł
Polar Loop około 300,00zł 

Byłam przekonana że wybiorę Polar jednak opcja ze zmienianiem kolorów bransoletek którą oferuje Vivofit wydaje się być super w dłuższej perspektywie używania, teraz sama nie wiem... A którą wy byście wybrali?

9 komentarzy:

  1. Ciekawe urządzenie, ale nie na mojej wishliście:P

    OdpowiedzUsuń
  2. O super wynalazek. Ale cena przerażająca :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie takie opaski wcale nie kręcą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że od niedawna zaczęłam się zastanawiać nad tego typu opaską, ale nie znam się na tyle żeby umieć doradzić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydają mi się fajną motywacją do zwiększenia aktywności

      Usuń
  5. fajny ten Twój blog:) pytanie - kupiłaś ten zegarek z Lidla? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak weszłam do sklepu o 10 to już zostały same modele których nawet za darmo nie chciała bym nosić ;-)

      Usuń
  6. Wysłałam Ci maila odnośnie zamówienia stempla :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger