Zakupy z Targów BeautyVISION: 18-19 kwietnia 2015

Jest już trochę późno ale ostatnio zasypywałam Was postami dotyczącymi głównie Semilac :-) mogło się zrobić trochę monotonnie ale ilość naprawdę dobrych produktów które ostatnio wypuścili wymagała ich testowania. Otrzymałam wejściówkę na dwa dni jednak niestety mogłam się tam pojawić tylko w sobotę i to bardzo wcześnie rano. Kupiłam sporo i w sumie jestem z tych zakupów bardzo zadowolona no ale najpierw trochę zdjęć z samych targów.


















A teraz zakupy: 















4 komentarze:

  1. Byłam w niedzielę i szalone tłumy mnie zniechęciły. Szaleństwo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wiem, czemu na takie targi nie jeżdżę. Przypuszczam majątek na promo w Rossmannie a co dopiero na takich targach! Jak Ty się ograniczyłas dostał małej liczby rzeczy?!

    OdpowiedzUsuń
  3. jakbym tam wpadła, to bym stamtąd nie wyszła :D tyle łakoci ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger