Lakier hybrydowy Semilac 143 Fresh Lime

W Poznaniu robi się coraz cieplej, a taka pogoda sprzyja bardziej jaskrawym kolorom na paznokciach, ja w ten weekend nosiłam Fresh Lime piękny intensywny zielono-żółty neon. Kolor jest nowością i chyba jedną z ładniejszych jakie ostatnio wypuścili.

Lakier hybrydowy Semilac 143 Fresh Lime zielony neon żółty lakier lato neonowe paznokcie hybryda neonowa zieleń zielony rażący kolor intensywny hybrydowe gel neon nails gelpolish poland nails fluo color summer paznokcie na lato intensywne kolorki

Lakier hybrydowy Semilac 143 Fresh Lime zielony neon żółty lakier lato neonowe paznokcie hybryda neonowa zieleń zielony rażący kolor intensywny hybrydowe gel neon nails gelpolish poland nails fluo color summer paznokcie na lato intensywne kolorki

Semilac 143 Fresh Lime [do kupienia tutaj] kolor warto nakładać na białą bazę to poprawi jego krycie i zwiększy intensywność. Wydaje mi się że pierwsze zdjęcie najlepiej oddaje jego kolor jest to zielono-żółty na reszcie zdjęć wyszedł na neonowy żółty ;-) Jeżeli lubicie intensywne kolory to jest to pozycja must have!

Lakier hybrydowy Semilac 143 Fresh Lime zielony neon żółty lakier lato neonowe paznokcie hybryda neonowa zieleń zielony rażący kolor intensywny hybrydowe gel neon nails gelpolish poland nails fluo color summer paznokcie na lato intensywne kolorki

Lakier hybrydowy Semilac 143 Fresh Lime zielony neon żółty lakier lato neonowe paznokcie hybryda neonowa zieleń zielony rażący kolor intensywny hybrydowe gel neon nails gelpolish poland nails fluo color summer paznokcie na lato intensywne kolorki

Co o nim myślicie? Planujecie zakup? Co byście chciały zobaczyć w kolejnych nowościach tej firmy, jakich kolorów im brakuje?

Update: Lakier został wycofany ze sprzedaży

16 komentarzy:

  1. Piękny jest:) Po obejrzeniu wzorników na internecie, spodziewałam się, że tak właśnie będzie wyglądał Canary Green. Właśnie takiego koloru szukałam na lato i na pewno go zamówię;) Kusi mnie też Hard Milk, Pink Doll, który podoba mi się już od dawna i dwa nowe nudziaki - Frappe i Creamy Muffin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na te nowości już wydałam za dużo, najpierw nie było nic nowego a teraz deszcz...

      Usuń
  2. Sliczny i bardzo adekwatny na letni sezon :)- obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm wolę stonowane żółcie. Co nie znaczy, że takich nie mogę podziwiać u innych ;) Masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekny kolor, lubie takie razaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie odcienie, dobre na każdą porę roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. To będzie mój następny zakup <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zauroczona tym odcieniem :) piękny neon na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno kiedyś go przygarnę! Pierwsze zamówienie wyszło na miliony monet z uwagi na potrzebne niezbędniki, więc już się ograniczyłam w kwestii kolorów, ale kiedyś na bank skuszę się na tę limonkę. Co za kolor! <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 hola paola , Blogger